کد خبر : 9418
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۰۱

میلیاردها تومان سرمایه ملی به علت عدم مدیریت به تاراج رفت/ واحدهای تولیدی در حال ورشکستگی هستند

میلیاردها تومان سرمایه ملی به علت عدم مدیریت به تاراج رفت/ واحدهای تولیدی در حال ورشکستگی هستند

حسن‌زاده گفت: میلیاردها تومان سرمایه ملی به علت عدم مدیریت و نظارت توسط تعداد محدودی که ارتباط آنچنانی دارند به تاراج رفته است. به گزارش آواي سهند، صمد حسن‌زاده  در مراسم روز ملی صنعت و معدن اظهار داشت: معتقدم فعالین اقتصادی در این شرایط سخت و به خاطر تقویت ارزشها و روحیه جوانان باید نشان

حسن‌زاده گفت: میلیاردها تومان سرمایه ملی به علت عدم مدیریت و نظارت توسط تعداد محدودی که ارتباط آنچنانی دارند به تاراج رفته است.

به گزارش آواي سهند، صمد حسن‌زاده  در مراسم روز ملی صنعت و معدن اظهار داشت: معتقدم فعالین اقتصادی در این شرایط سخت و به خاطر تقویت ارزشها و روحیه جوانان باید نشان دهند ملت غیور آذربایجان و ایران در تمامی شرایط با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در کنار سیاست نظام بوده و خواهد بود.

وی افزود: ما باور داریم ملتی توانمند با فرهنگ غنی و اقتصادی بالاتر هستیم که می‌توانیم بزرگترین کارهای اقتصادی را انجام دهیم اما تمام شرایط برای دست یافتن به اقتصاد کشور نیاز به همکاری سیاستمداران و مخصوصا نمایندگان مجلس دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه از تحمیل مشکلات ناجوانمردانه توسط کشورهای غربی آگاهیم، اذعان داشت: قابل قبول نیست که کلیه خسارت‌های این مشکلات متوجه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: شایسته نیست جهت کنترل نقدینگی و در سال‌های گذشته به دلیل نداشتن استراتژی صحیح و با ایجاد فضای سواستفاده رانت‌های میلیاردی و قاچاقی که ایجاد شده شاهد از بین رفتن سرمایه ملی و بخش خصوصی شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه در تحولات اخیر نرخ ارز با شتاب بالا رفت، اذعان داشت: تمامی فعالین اقتصادی در این وضعیت بیشتر سرمایه خودشان را از دست دادند و احتمال اینکه واحدهای اقتصادی رو به ورشکستگی روند زیاد است.

وی خاطرنشان ساخت: هیچ واحدی نمی‌تواند با این وضعیت برنامه‌ای برای فروش داشته باشد، میلیاردها تومان سرمایه ملی به علت عدم مدیریت و نظارت توسط تعداد محدودی که ارتباط آنچنانی دارند به تاراج رفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 20 =