کد خبر : 18265
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۵

موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خالی از محتواست/ از مراجعین خجالت می‌کشیم!

موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خالی از محتواست/ از مراجعین خجالت می‌کشیم!

سردار عباسقلیزاده از عدم تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بعد ۲۵ سال از کلنگ‌زنی آن ابراز شرمندگی کرد. به گزارش سهند، سردار «اصغر عباسقلیزاده» امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بعد از گذشت‌ سال‌ها عقل محاسبه‌گر همچنان از درک چگونگی پیروزی ایران اسلامی برابر قدرت‌های شرق

سردار عباسقلیزاده از عدم تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بعد ۲۵ سال از کلنگ‌زنی آن ابراز شرمندگی کرد.

به گزارش سهند، سردار «اصغر عباسقلیزاده» امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بعد از گذشت‌ سال‌ها عقل محاسبه‌گر همچنان از درک چگونگی پیروزی ایران اسلامی برابر قدرت‌های شرق و غرب عاجز است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، آسایش و مسئولیت امروزمان را مدیون خون شهدا و رشادت ایثارگرانیم، تصریح کرد: آمریکا از زمان آغاز انقلاب اسلامی دشمنی‌ خود را با این نظام آغاز کرده و از ابتدا درصدد مشکل‌آفرینی برای کشورمان بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خواستار اختصاص ردیف بودجه سالانه برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد و بیان داشت: برای اجرای برنامه‌های این رویداد مهم نیازمند همکاری تمامی نهادهای فرهنگی و اجرایی هستیم.

وی با اشاره به طرح ۲۵ ساله‌ی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان، خاطرنشان ساخت: استان‌های تهران و همدان سال‌ها بعد از آذربایجان‌شرقی احداث پارک موزه دفاع مقدس را آغاز و آن را به بهره‌برداری کامل رسانده‌اند و ما هنوز نتوانسته‌ایم محتوای این مجموعه را تکمیل کنیم.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه به‌خاطر عدم تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شرمنده‌ایم، ابراز داشت: از اینکه چیزی برای نمایش به مراجعین و دانش‌آموزان در مرکز فرهنگی نداریم خجالت‌ زده‌ایم و به همین‌خاطر اولویت اولمان را تکمیل محتوای باغ‌موزه قرار داده‌ایم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + شش =