کد خبر : 16361
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

مهری: با تمام تلاش برای قهرمانی خواهیم جنگید

مهری: با تمام تلاش برای قهرمانی خواهیم جنگید

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: با تمام تلاش برای قهرمانی خواهیم جنگید و در این راه، انتظار داریم که هواداران، مثل همیشه از ما حمایت کنند.   به گزارش آوای سهند، سعید مهری در حاشیه تمرین پنجمین روز از اردوی ارزروم اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و روز

هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت: با تمام تلاش برای قهرمانی خواهیم جنگید و در این راه، انتظار داریم که هواداران، مثل همیشه از ما حمایت کنند.

 

به گزارش آوای سهند، سعید مهری در حاشیه تمرین پنجمین روز از اردوی ارزروم اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و روز گذشته نیز بازی تدارکاتی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: با توجه به این که در اوایل تمرینات بدنسازی هستیم، در بازی مقابل گیرسون اسپور، انتظار نداشتیم که دوندگی زیادی داشته باشیم که خوشبختانه در وضعیت بدنی خوبی قرار داشتیم و خوب دویدیم و تا پایان اردو، وضعیت تیم بهتر از این هم خواهد شد.

وی بیان کرد: در فصل پیش رو، سعی می‌کنیم با ارائه بازی های خوب، هوادارانمان را خوشحال کنیم و با تمام تلاش برای قهرمانی خواهیم جنگید و در این راه، انتظار داریم که هواداران، مثل همیشه از ما حمایت کنند.

مهری در خصوص کار با مصطفی دنیزلی گفت: آقای دنیزلی رفتار خوبی با تمام بازیکنان دارد و کار کردن با او لذت بخش است و تمرینات پرنشاطی را برای تیم در نظر می‌گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یازده =