کد خبر : 13019
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

منافع رشوه‌خورها را به خطر انداخته‌ام/ با خفه کردن من مشکلات حل نمی‌شود

منافع رشوه‌خورها را به خطر انداخته‌ام/ با خفه کردن من مشکلات حل نمی‌شود

محمدزاده گفت: آن روزنامه‌ای که با تحریف سخنان بنده ‌آن را وارونه جلوه می‌دهد شاید در رانت و رشوه‌‌ها سهمی دارد که نگران شده است. محرم محمدزاده در گفت‌وگویی در واکنش به مطالب منتشر شده در یکی از روزنامه‌های محلی تبریز با عنوان “پیشنهاد وقیحانه”، ابراز داشت: در جلسه‌ی اخیر شورا طی جملاتی کنایه‌آمیز مسئولان

محمدزاده گفت: آن روزنامه‌ای که با تحریف سخنان بنده ‌آن را وارونه جلوه می‌دهد شاید در رانت و رشوه‌‌ها سهمی دارد که نگران شده است.

محرم محمدزاده در گفت‌وگویی در واکنش به مطالب منتشر شده در یکی از روزنامه‌های محلی تبریز با عنوان “پیشنهاد وقیحانه”، ابراز داشت: در جلسه‌ی اخیر شورا طی جملاتی کنایه‌آمیز مسئولان شهرداری را خطاب قرار دادم و از برخورد گزینشی با سدمعبر و اخذ رشوه از وانت‌بارها انتقاد کردم.

وی خاطرنشان ساخت: در این جلسه به‌زبان طنز و کنایه گفتم به آن دسته از مدیران و کارمندانی که در شهرداری تبریز رشوه می‌گیرند تا با عاملان اصلی ایجاد ترافیک کاری نداشته باشند ردیف رشوه اختصاص دهند تا بلکه خجالت بکشند و از این ملت تقاضای رشوه نکنند.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه سخنان بنده منافع ذی‌نفعان را که شاید در آن روزنامه نیز سهمی دارند به‌خطر انداخته است و درصدد انحراف موضوع و مطالب هستند، توضیح داد: بنده حرفم را زمین انداختم و آن افراد در سر مقاله‌هایشان به همه گفتند مخاطب آن انتقادات ما بودیم!

وی متذکر شد: برخی مدیران شهرداری تبریز که دستی در روزنامه‌ها دارند ماهیانه از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری به‌خاطر منصب‌شان ۵۰۰ تا یک و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و با تجمیع آن‌ها ماهیانه ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان کاسب می‌شوند.

محمدزاده با تاکید بر اینکه انتقادات بنده از فساد و رشوه در حوزه سد معبر موجب شده است تا ذی‌نفع‌ها به تکاپو بیفتند، اذعان داشت: آن معاون از آنجایی که قدرت برخورد ندارد و وجود رشوه و رانت را به عدم برخورد ترجیح می‌دهد، اگر مسئولیت نداشته باشد بهتر است و آه این ملت یک روزی دامن‌شان را خواهد گرفت، با خفه کردن من مشکلات حل نمی‌شود.

وی افزود: آن معاون مربوطه اگر توان داشت از گلپارک تا میدان رشدیه ۳۰۰ وانت‌بار دوبله پارک نمی‌کردند و با پرداخت رشوه به سدمعبرشان ادامه نمی‌دادند؛ چگونه یک جوان بیکار را که بدون ایجاد سدمعبر دست‌فروشی و میوه‌فروشی می‌کند می‌توانند بگیرند و بزنند و قلدری کنند اما توان برخورد با سدمعبرکنندگان اصلی را ندارند؟

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 3 =