کد خبر : 15591
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

ممنوعیت تراکتور و ماشین‌سازی و ۱۲ تیم لیگ برتری دیگر از فعالیت فصل نقل و انتقالات کشور

ممنوعیت تراکتور و ماشین‌سازی و ۱۲ تیم لیگ برتری دیگر از فعالیت فصل نقل و انتقالات کشور

فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرد بنا به اعلام کمیته وضعیت بازیکنان، ۱۴ باشگاه لیگ برتر قادر به ثبت قرارداد خود در فصل نقل و انتقالات نیستند. به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، بنا بر اعلام کمیته وضعیت بازیکنان و ابلاغ صورت گرفته به هیات‌های فوتبال استان‌ها در سراسر کشور ۱۴ باشگاه لیگ برتری

فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرد بنا به اعلام کمیته وضعیت بازیکنان، ۱۴ باشگاه لیگ برتر قادر به ثبت قرارداد خود در فصل نقل و انتقالات نیستند.

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، بنا بر اعلام کمیته وضعیت بازیکنان و ابلاغ صورت گرفته به هیات‌های فوتبال استان‌ها در سراسر کشور ۱۴ باشگاه لیگ برتری به همراه ۴۹ باشگاه از دسته های اول ، دوم و سوم همچنین ۶ باشگاه لیگ برتر فوتسال تا پیش از تسویه بدهی‌های قطعی خود در این کمیته حق ثبت قرارداد در فصل نقل و انتقالات را نخواهند داشت.

تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر به همراه تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک ایران در لیست اعلام شده قرار داشته و قادر به ثبت قرارداد خود در فصل نقل و انتقالات نیستند.

در لیست باشگاه‌های بدهکار کشور که در تمامی رده‌های اعلام شده است اسم تیم مبل محتشم نماینده تبریز در لیگ دسته ۳ کشور به چشم نمی‌خورد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + سیزده =