کد خبر : 1381
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۵۱

مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه با استیضاح وزیر حل نمی‌شود

مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه با استیضاح وزیر حل نمی‌شود

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما با مردم صادقانه برخورد نمی‌کند در نتیجه مردم اعتماد خود را نسبت به این سازمان از دست می دهند. مسعود پزشکیان در حاشیه همایش توسعه پایدار و دموکراسی در ایران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیما فقط تریبون عده‌ای خاص

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیما با مردم صادقانه برخورد نمی‌کند در نتیجه مردم اعتماد خود را نسبت به این سازمان از دست می دهند.
مسعود پزشکیان در حاشیه همایش توسعه پایدار و دموکراسی در ایران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیما فقط تریبون عده‌ای خاص شده و فقط صدای آنها را به گوش مردم می‌رساند گفت: روند پیش روی سازمان روند خوبی نیست و امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.
وی با تاکید بر اینکه مسئله دریاچه ارومیه را سیاسی می‌کنند گفت: من همیشه تاکید بر کار های علمی و کارشناسی کرده‌ام و اکنون نیز می‌گویم مشکل دریاچه ارومیه با شعارهای سیاسی و دنبال مقصر گشتن هرگز حل نخواهد شد.
وی ادامه داد: از برخی دوستانی که می‌گویند مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه با استیضاح وزیر حل می‌شود تعجب می‌کنم؛ ما به جای اینکه مشکلات را از ریشه حل کنیم به دنبال یافتن مقصر و پایان دادن به مشکلات به روش‌های نادرست هستیم.
وی گفت: خدمات شایانی از طریق این دولت و وزرا ارائه شده است با این وجود برخی به دنبال استیضاح و تغییر در ساختار وزرا هستند که در این صورت روند خدمات رسانی به استان‌ها با مشکلات عدیده ای برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به سند برنامه ششم توسعه گفت: بررسی کارشناسانه این برنامه به زمان زیادی نیاز داشته و واقعیت این است دولت در این برنامه به نوشتن ایده‌آل‌های خود پرداخته درحالیکه به اجرایی شده آن اندیشیده نشده است.
پزشکیان در خصوص فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی گفت: موافق عملکرد دولت در زمینه عدم فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هستم ولی باید در این زمینه رسیدگی و بررسی های لازم انجام گیرد.
وی با بیان اینکه امروزه شبکه‌های اجتماعی گسترش زیادی در سطح جامعه دارد گفت: باید در همه زمینه‌ها از جمله شبکه‌های اجتماعی جریان اطلاعات به درستی مخابره شود و نباید به بهانه اصلاح از انعکاس صدای فعالان و انسان‌های صادق جلوگیری شود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آزادی به معنای شکستن حریم‌ها نیست بلکه آزادی یعنی اینکه هر کس در چارچوب قانون و مقررات کارهای خودش را به درستی انجام دهد.
رییس فراکسیون ترک زبانان با اشاره به آیه قرآن مبنی بر رعایت حق و انصاف گفت: آنچه که می‌گوییم و می‌شنویم باید بر اساس حق بوده و کارها را به کارشناسان و حوزه های اختصاصی محول کنیم و به جای شعار های سیاسی و تخریب همدیگر پیش کارشناسان رفته و از نظرات کارشناسی آن ها استفاده کنیم.
وی در ادامه گفت: قصد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارم و هرگز جزو هیچ دسته و حزب و گروهی نبوده و نیستم، حضور در یک فراکسیون دلیل بر جزو حزب و جریانات خاصی بودن نیست.
امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =