کد خبر : 40718
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

مدیرعامل ماشین سازی مطرح کرد؛

عباسزاده، مدیری است که افتخار صنعت و معدن کشور شد

عباسزاده، مدیری است که افتخار صنعت و معدن کشور شد

یعقوبی بقا مدیرعامل ماشین سازی تبریز در دیدار با معبود عباس زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون، از وی بعنوان مدیری جهادی و توانمند نام برد و گفت: از زمان حضور ایشان تحولی عظیم و بی نظیر در صنعت مس استان رخ داده که نه قابل کتمان هست و نه قابل انكار. وی همچنين با اشاره

یعقوبی بقا مدیرعامل ماشین سازی تبریز در دیدار با معبود عباس زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون، از وی بعنوان مدیری جهادی و توانمند نام برد و گفت: از زمان حضور ایشان تحولی عظیم و بی نظیر در صنعت مس استان رخ داده که نه قابل کتمان هست و نه قابل انكار.

وی همچنين با اشاره به ظرفيتهای مجموعه مس سونگون گفت: دو صنعت در كنار هم می توانند گره گشاي مشكلات بی شمار باشند و استفاده از توان و ظرفيت متخصصين دو حوزه، موجب بهره وری بالا می شود. دكتر عباس زاده مدير عامل مس سونگون آذربايجان هم ضمن قدرداني از حضور مدیرعامل و مدیران ماشین سازی تبریز در معدن مس سونگون، در جلسه تخصصی گفت: مهمترين و بزرگترين اتفاق و دستاورد در معدن سونگون ورای توسعه، اكتشاف و توليد، همدلی بين كاركنان شريف و سخت كوش بخشهای مختلف معدن می باشد كه كليد و رمز موفقيت ها و افتخارات بی شمار است.

مديرعامل شمسا همچنين ضمن استقبال از پيشنهادات متخصصين ماشين سازی تبريز، استفاده از ظرفيت های دو صنعتِ صنعت ساز را به نفع مردم ، منطقه و كشور دانست و گفت: عامل كار خوب و موفق، همكاری صادقانه و مستمر است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هفت =