کد خبر : 11348
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۱۳

مسابقات کشوری تیراندازی در تبریز برگزار شد

مسابقات کشوری تیراندازی در تبریز برگزار شد

مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با حضور ۱۱۰ کماندار در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد. به گزارش آوای سهند، به نقل از مهر؛ مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با حضور ۱۱۰ کماندار در شهر تبریز برگزار شد. مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان جام استاد شهریار

مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با حضور ۱۱۰ کماندار در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش آوای سهند، به نقل از مهر؛ مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با حضور ۱۱۰ کماندار در شهر تبریز برگزار شد.

مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان جام استاد شهریار با حضور ۱۱۰ کماندار در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های ریکرو و کامپوند طی ۲ روز در تبریز برگزار شد.

در این مسابقات کماندارانی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، زنجان، فارس، قم، قزوین، گیلان، مازندران، یزد، خراسان رضوی، کرمان، لرستان و همدان و همچنین کیش حضور داشتند.

مائده برجی و محمد معدن دار در پایان مسابقات پنجمین رنکینگ کشوری رشته کامپوند قهرمان شدند.

در بخش ریکرو بانوان شیوا شجاع مهر از آذربایجان شرقی قهرمان شد و مریم نادعلی از یزد و نیلوفر علیپور از البرز دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش ریکرو آقایان، صادق اشرفی و میلاد وزیری هر ۲ از استان آذربایجان شرقی اول و دوم شدند و مقام سوم به غلامرضا رحیمی از خوزستان رسید.

در بخش کامپوند بانوان مائده برجی از زنجان اول شد و نازنین بخت پور از البرز و سارا تبیان از بوشهر دوم و سوم شدند.

محمد معدن دار از قزون، امیرمحمد قربان زاده از مازندران و جابر خوشگرد از البرز نیز نفرات برتر بخش کامپوند آقایان معرفی شدند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =