کد خبر : 11083
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۱

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در تبریز به پایان رسید

مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در تبریز به پایان رسید

 مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار شد.   به گزارش آوای سهند، مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت هفته دولت و با عنوان جام تبریز ۲۰۱۸ روزهای ۸ و ۹ شهریورماه به میزبانی این شهر برگزار شد. در این

 مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار شد.

 

به گزارش آوای سهند، مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت هفته دولت و با عنوان جام تبریز ۲۰۱۸ روزهای ۸ و ۹ شهریورماه به میزبانی این شهر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در رده‌های جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، تیم آذربایجان شرقی موفق شد پس از ۲۲ سال و برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان، عنوان قهرمانی بخش بادی کلاسیک را از آن خود کند. پس از میزبان، تهران و البرز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پرورش اندام نیز به ترتیب تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی و مازندران در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. تیم میزبان در بخش فیزیک نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش نصر،  این مسابقات با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند. مراسم اختتامیه این رقابت‌ها نیز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران باشگاه دبیری تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مسئولان ورزش تبریز حضور داشتند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =