کد خبر : 5010
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۱

مسئولی که خود را برند آذربایجان می‌داند/ به دنبال ثروتمند کردن تراکتورسازی هستیم/ تراکتور از کسی گدایی نمی‌کند

مسئولی که خود را برند آذربایجان می‌داند/ به دنبال ثروتمند کردن تراکتورسازی هستیم/ تراکتور از کسی گدایی نمی‌کند

مصطفی آجرلو گفت: میتوانیم تراکتورسازی را به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران مبدل کنیم که به تمامی اصول پایبند باشد و هدف اصلی ما رسیدن  به توسعه در فوتبال است. به گزارش نگاه ، آیین رونمایی از سیم کارت آذرتل و تجلیل باشگاه تراکتورسازی از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد شامگاه امروز در آمفی تئاتر

مصطفی آجرلو گفت: میتوانیم تراکتورسازی را به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران مبدل کنیم که به تمامی اصول پایبند باشد و هدف اصلی ما رسیدن  به توسعه در فوتبال است.

به گزارش نگاه ، آیین رونمایی از سیم کارت آذرتل و تجلیل باشگاه تراکتورسازی از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد شامگاه امروز در آمفی تئاتر هتل پارس تبریز برگزار شد.

صادق نجفی، شهردار کلانشهر تبریز به عنوان اولین سخنران این مراسم پشت تریبون ایستاد و گفت: یکی از بهترین هویت هایی که ما به آن افتخار می کنیم، همین تیم فوتبال تراکتورسازی است و همه ما باید در کنار داشته های فرهنگی خود قرار بگیریم تا از داشته های خود حمایت و پاسداری نماییم.

وی افزود: امروز اگر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است، اولین و برترین شاخصه ان مردم این مرز و بوم بودند که تاریخ‌سازی کردند. یکی از موارد فرهنگی که باید از آن استفاده کرد، همین تراکتورسازی است که در قلب و ذهن جوانان ما نفوذ کرده است؛ البته باید مواظب بود که از این موضوع سوء استفاده نشود چرا که نکته ای کوچک می‌تواند مشکل بزرگی ایجاد کند.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به سالروز صدور فرمان مشروطیت، خاطرنشان کرد: دموکراسی و آزاده خواهی در جریان مشروطیت از آذربایجان شروع است و بازیکنان دیگر اعضای این تیم باید بدانند که مقابل چه ملت و مردمی ایستاده اند.

من یکی از برندهای آذربایجان هستم!

نجفی تأکید کرد: من یکی از برندهای آذربایجان هستم! و هرکجا باشم از تراکتورسازی حمایت خواهم کرد.

همچنین مصطفی آجورلو در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران همواره حامی تراکتورسازی بوده‌اند، اظهار داشت: خواسته و هدف نهایی ما در تراکتورسازی ایجاد ساختاری حرفه‌ای برای قرار گرفتن در مسیر حرفه‌ای شدن می باشد.

وی افزود: ظرفیت تأمین اعتبار و درآمدزایی در فوتبال کشورمان وجود دارد و می‌توان امکان خودکفایی را در فوتبال کشورمان اجرایی کرد. باید شرایطی ایجاد کنیم که دیگر شاهد بدهی های انباشته شده باشگاه ها نباشیم.

به دنبال ثروتمند کردن تراکتورسازی هستیم

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: طرح های اقتصادی انجام شده در باشگاه تراکتورسازی کم سابقه و حتی بی سابقه است و معتقدیم با این شرایط می‌توانیم باشگاه را بدون دریافت کمک و هزینه از منابع مختلف، اداره نماییم. به دنبال این هستیم که تراکتورسازی را ثروتمند کرده و دیگر نگران پرداخت بدهی اعضای قبلی باشگاه نباشیم.

آجرلو با بیان اینکه باشگاه را با ۲۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته‌ایم، بیان داشت: نمی‌خواهیم از گذشته گله کنیم ولی واقعیت این است که ما بدهکاریم. از هیچ کسی گله‌ای نداریم، از کسانی که قول دادند تیم را قهرمان می‌کنند ولی نکردند و تیم را با مشکلات گذاشتند و رفتند، ناراحت نیستیم!

بازی خوب تیم گل محمدی از هفته آتی نتیجه می‌گیرد

وی اذعان داشت: فوتبال خوبی که تیم یحیی گل محمدی ارائه می دهد و انشاالله از این هفته نیز منجر به کسب نتیجه می‌شود، هواداران را به ورزشگاه می‌کشاند و همین هواداران نیز در طرح های اقتصادی مشارکت کرده و باعث خودکفایی اقتصادی باشگاه خواهند شد. تراکتورسازی ظرفیت حضور بیش از ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه را دارد، آن هم هوادارانی که حتی یک دقیقه ساکت نیستند و تحلیل درستی از فوتبال دارند.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: من تردید ندارم که میتوانیم تراکتورسازی را به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران مبدل کنیم که به تمامی اصول پایبند باشد و هدف اصلی ما رسیدن  به توسعه در فوتبال است، هوادارش از دیدن فوتبال لذت می برد و اهالی رسانه نیز در کنار تیم حضور دارند.

برند آذرتل ارزشمندتر از کارخانه تراکتورسازی خواهد شد

آجورلو خاطرنشان کرد: آذرتل حامی یا اسپانسر ما نیست، بلکه مشارکت اقتصادی با ما دارد. ما دست گدایی به سوی کسی دراز نکردیم و نخواهیم کرد. این اپراتور که امروز متولد می‌شود، روزی سود انباشته‌ی بی‌شماری برای ماخواهد داشت و به شما قول می‌دهم ارزش برند آذرتل از باشگاه تراکتورسازی بالاتر خواهد رفت.

گفتنی است در این آیین ضمن تقدیر از فعالان رسانه‌ای ورزشی آذربایجان شرقی، از سیم کارت آذرتل رونمایی شد و اولین سیم‌کارت‌های این اپراتور نیز به پیشکسوتان عرصه رسانه و اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی اهدا شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =