کد خبر : 11226
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

مردم انتقادهایی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی دارند!

مردم انتقادهایی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی دارند!

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شعار تمرکززدایی خیلی داده می‌شود ولی در عمل همه تصمیمات در تهران گرفته می شود، گفت: گاها حل اعتراضات در حیطه استان نیست و باید به تهران ارجاع شود. به گزارش آوای سهند، رحیم شهرتی‌فر پیش از ظهر امروز در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شعار تمرکززدایی خیلی داده می‌شود ولی در عمل همه تصمیمات در تهران گرفته می شود، گفت: گاها حل اعتراضات در حیطه استان نیست و باید به تهران ارجاع شود.

به گزارش آوای سهند، رحیم شهرتی‌فر پیش از ظهر امروز در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: باید از این جلسه رهنمود و برنامه عملی اتخاذ کنیم و به دنبال یک برنامه‌ریزی و هدف اساسی خود که گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب است، برسیم.

وی با اشاره به برخورد مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خدا را شاکریم اکثر مردم مقید به نظام بوده و پایبند آرمان‌های انقلاب هستند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: ولی باید قبول کرد اکثر مردم منتقد به عملکرد برخی دستگاه‌ها و سه قوه هستند.

وی با اشاره به انتقاد سازنده توضیح داد: در ادبیات دینی امر به معروف و نهی از منکر یک واجب است و ای کاش واجب انتقاد سازنده را به سمت امر به معروف سوق دهیم.

شهرتی‌فر خاطرنشان کرد: هر چه به مناسبت دهه فجر نزدیک می شویم، باید در سطح ملی به دنبال پاسخ‌های منطقی به این نوع گلایه و امر به معروف‌ها باشیم چراکه اگر مردم قانع نشوند یعنی ابتدا به این سوالات پاسخ نداده و کوتاهی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بخش دیگری از مردم اعتراضاتی دارند و شکل اعتراض آنها صنفی است؛ اعتراض کارگران در محیط صنعتی، فرهنگیان و صنوف مختلف می‌تواند مصداق آن باشد از این‌رو باید شنیدن حرف معترض در برنامه باشد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: گاهی اعتراض وارد و گاهی وارد نیست و اگر اعتراضی وارد است،باید حل شود.

وی با بیان اینکه شعار تمرکززدایی خیلی داده می‌شود ولی در عمل همه تصمیمات در تهران گرفته می‌شود، گفت: گاها حل اعتراضات در حیطه استان نیست و باید به تهران ارجاع شود.

شهرتی‌فر افزود: ما وظیفه داریم همه اعتراضات را شنیده و در راستای حل آن تلاش کنیم چراکه با پاک کردن صورت مسئله هیچ چیزی حل نمی‌شود.

وی با اشاره به معاندان مزدبگیر از استکبار گفت: تکلیف ما در مقابل آنها روشن است و باید قاطعانه جلوی آنها ایستاد و اجازه سوءاستفاده به آنها داده نشود.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: گاهی می‌بینیم افتتاح پروژه شور و شوقی در مردم ایجاد نمی‌کند ولی باید گفت که پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در چه شرایط و مخالفت‌هایی ایجاد شده است.

وی متذکر شد: متاسفانه نسل جوان با تاریخ انقلاب آشنایی زیادی ندارند و حتی اطلاعات بسیار نادرست از طریق رسانه‌های بیگانه به آنها ارائه داده می‌شود.

شهرتی‌فر ادامه داد: قبول کنیم نتوانسته‌ایم تاریخ انقلاب اسلامی و عملکرد مستبدان و توطئه‌های آنها را به جوانان به خوبی انتقال دهیم.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید چهلمین سال پیروزی انقلاب به تبیین درست و مستند اوضاع انقلاب به دور از شعار منتهی شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − چهارده =