کد خبر : 11118
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۴۵

مدیران مراقب باشند! میزها منحرف شان نکند/ مدیر برگزیده مدیری است که دشمن شناس باشد

مدیران مراقب باشند! میزها منحرف شان نکند/ مدیر برگزیده مدیری است که دشمن شناس باشد

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی دولتی گفت: میزهای مدیریت ؛ انسان را منحرف نکند. به گزارش آوای سهند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جشنواره شهید رجایی در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی افزود: جشنواره شهید رجائی یکی از اقدامات

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی دولتی گفت: میزهای مدیریت ؛ انسان را منحرف نکند.

به گزارش آوای سهند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جشنواره شهید رجایی در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی افزود: جشنواره شهید رجائی یکی از اقدامات شایسته دست اندرکاران دولت است.

وی با اشاره به برخی شاخصه های مدیران جمهوری اسلامی اظهار داشت: شاخصه های مدیران جمهوری اسلامی ایران را باید با شاخص های قرآنی سنجید و همسان ساخت، حلم و خویشتن داری یکی از این شاخص ها است، افرادی تحت مدیریت آن ها کار می کنند باید خویشتن دار باشند تا مردم و مراجعه کنندگان از توانمندی های آن ها بهره ببرند.

وی اطاعت و شکرگزاری را از دیگر شاخص های مدیر توانمند و برگزیده از منظر قران خواند افزود: مدیر باید اطاعت محض از خدا و قرآن داشته باشد؛ متواضع باشد نباید این میزها انسان را منحرف کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: هرچه قدر انسان با مردم و زیردستان خود با تواضع برخورد کند خداوند او را بیشتر مقام می دهد.

وی ادامه داد: توکل بر خدا، در کارها پس از مشورت با افراد خبره بر خدا توکل کرده و از کسی نترسید .

 

وی اضافه کرد: از نشانه های برگزیدگان قرآنی، خود باوری و اعتماد به نفس است، ما هرکاری را می توانیم انجام دهیم، با باور به خود می توانیم به هدف دسترسی پیدا کنیم؛ امروز روز پدافند هوایی است، این دستاورد در سایه خود باوری محقق شده است.

وی  پرهیز از اختلافات را از دیگر شاخص های مطرح در قرآن کریم خواند و گفت:  مدیر برگزیده مدیری است که دشمن شناس و بصیرت داشته باشد .

وی استفاده از ظرفیت های داخل را مورد تاکید قرار داد و افزود:  بهترین مدیر آن است که با ظرفیت های همان اداره کار را پیش ببرد و افراد قوی را در کنار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: همت بلند با انگیزه خدمت از دیگر شاخص های مطرح است، باید مدیران همت والایی با انگیزه خدمت رسانی به مردم در خود ایجاد کنند.

وی خطاب به مدیران ادامه داد:سعی کنید افراد متملق را از کنار خود دور کنید چراکه آن ها شما را به ذلت نزدیک می کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + سه =