کد خبر : 25384
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

محدودیت های جدید کرونایی در تبریز

محدودیت های جدید کرونایی در تبریز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تبریز از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در کلانشهر تبریز خبر داد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تبریز از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش نگاه، سعید برزگر در گفت و گویی با اشاره به جزئیات جلسه ستاد شهرستانی پيشگيری و مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد استفاده از ماسك و رعايت فاصله گذاری اجتماعی در محيط های اداری و اماكن عمومی توسط شهروندان و كارمندان الزامی شود.
وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی نسبت به تهيه و توزيع عادلانه و با قيمت مناسب ماسك در سطح شهرستان تبريز اقدام نمايند.
وی در ادامه با اشاره به برخی تصمیمات این جلسه اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در وضعیا قرمز کرونایی در شهرستان تبریز برخی محدودیت ها به مدت یک هفته اعمال می شود.
وی ادامه داد: پيرو مصوبات ستاد ملی و استانی مديريت بيماری كرونا، این تصميمات اتخاذ و به مدت یک هفته در سطح شهرستان تبریز اعمال می شود.

برزگر در خصوص این محدودیت ها گفت: کلیه دانشگاهها، مدارس، حوزه های علمیه، کتابخانه ها، زبانسراها، قرائت خانه ها و آموزشگاه های فنی و حرفه ای تعطیل می باشند؛ همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع می باشد.
وی با بیان اینکه مساجد و حسینیه ها در طول یک هفته آینده تعطیل خواهند بود افزود: تالارهای پذیرایی، سالن های آرایشی زنانه، شهربازی ها، سینما و تئاتر، موزه ها، باغ وحش ها، کافه و چایخانه ها نیز تعطیل هستند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: مراکز تفریحی، استخرها، سالن های ورزشی و باشگاههای بدنسازی تعطیل خواهند بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تبریز  در پایان تاکید کرد: در صورت استمرار وضع موجود، محدوديت ها با تصويب ستاد استانی و ملی تمديد خواهد شد.انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =