کد خبر : 23016
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان‌شرقی

محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان‌شرقی

آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از اعمال محدودیت تردد خودروها در برخی از محورهای استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس تصمیم این ستاد، در مسیرهای ملکان – میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا ، خوی – مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب – اردبیل و بالعکس، اهر – مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین – اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی گفت: بر این اساس تیمی متشکل از نیروهای اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد.

علیزاده افزود: همچنین خودروهای باری که محموله آن‌ها، سوخت و کالای اساسی باشد بعد از کنترل ماموران به سمت مقصد ادامه مسیر خواهند داد.

وی در عین حال گفت: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم، چراکه نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آمار تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: میزان تردد ثبت شده خودروها درجاده‌های استان از اول تا چهارم فروردین ماه ۲۹۶ هزار و ۳۰۰ خودرو بوده که کاهش ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =