کد خبر : 41118
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

مانور بحران در دبیرستان موحد توسط شهرداری منطقه ۲ برگزار شد

مانور بحران در دبیرستان موحد توسط شهرداری منطقه ۲ برگزار شد
مانور مدیریت بحران به هنگام زلزله و آتش سوزی توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز با مشارکت و همکاری سازمان های مرتبط، در دبیرستان موحد یاغچیان برگزار شد.

به گزارش نگاه، ارسلان رحیمی معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه با اعلام این خبر گفت: مانور آموزشی مدیریت بحران به هنگام وقوع بلایای طبیعی همچون زلزله و آتش سوزی به منظور آموزش دانش آموزان و آمادگی برای مقابله با این حوادث در دبیرستان موحد شهرک یاغچیان با حمایت شهردار و برنامه ریزی مدیریت بحران منطقه ۲، با حضور مدیران استانی و شهری برگزار شد.
وی افزود: این مانور آموزشی در محوطه دبیرستان موحد با حضور مدیران از مدیریت بحران استانداری، فرماندار تبریز، فرمانده نیروی انتظامی، سازمان بسیج سپاه استان، اورزانس استان و جمعیت هلال احمر استان، رئیس آموزش و پرورش استان، مدیریت بحران شهرداری و اداره آب و فاضلاب، اداره گاز استان و… برگزار شد.
رحیمی، هدف از اجرای این مانور آموزشی را تعلیم دانش آموزان برای پناه گیری، استفاده از مکان های امن، چگونگی امدادرسانی به آسیب دیدگان، استفاده از حداقل ترین امکانات در زمان وقوع بلایای طبیعی و در زمان آتش سوزی نحوه اطفای حریق و بکارگیری آتش خاموش کن ها و… اعلام کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =