کد خبر : 10034
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۰

مالک باشگاه خواهان عدم دریافت بلیت از هواداران است

مالک باشگاه خواهان عدم دریافت بلیت از هواداران است

  مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در جمع هواداران حضور پیدا کرد و گفت‌و‌گویی صمیمی با آن‌ها داشت. به گزارش آوای سهند، محمدصادق درودگر مدیرعامل باشگاه در نخستین روز حضور خود در باشگاه تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کرد. تعدادی از هواداران که در حاشیه کمپ اختصاصی باشگاه حضور داشتند خواهان حضور در تمرین بودند

 محمدصادق درودگر
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی در جمع هواداران حضور پیدا کرد و گفت‌و‌گویی صمیمی با آن‌ها داشت.

به گزارش آوای سهند، محمدصادق درودگر مدیرعامل باشگاه در نخستین روز حضور خود در باشگاه تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کرد.

تعدادی از هواداران که در حاشیه کمپ اختصاصی باشگاه حضور داشتند خواهان حضور در تمرین بودند که انتظامات باشگاه اعلام کردند که حضور هواداران در تمرینات فقط با مجوز جان توشاک سرمربی تیم امکان‌پذیر خواهد بود.

درودگر مدیرعامل جدید باشگاه با حضور در جمع هواداران اظهار داشت: من امروز با سرمربی تیم درباره حضور هواداران در تمرینات صحبت کردم و از او خواستم این امکان را ایجاد کند که هواداران تمرینات تیم را از نزدیک تماشا کنند ولی ما هم باید به تصمیم سرمربی احترام بگذاریم. البته مقرر شد جان توشاک طی نامه‌ای روزهایی را که هواداران می‌توانند در تمرینات حضور یابند را کتبا به ما اعلام کند تا به هواداران اطلاع‌رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: البته ما تلاش‌هایی انجام می‌دهیم که تمامی مشکلات هواداران را برطرف کنیم که در این راستا امروز نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان نوشتیم و درخواست کردیم که درب اصلی استادیوم به روی هواداران باز شود و امکانات رفاهی مورد نیاز آن‌ها نیز مهیا شود.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: مهندس زنوزی مالک باشگاه بر این عقیده است که نباید از هواداران بابت حضور در ورزشگاه هزینه‌ای دریافت کنیم چراکه آن‌ها هزینه‌هایی برای رفت‌و‌آمد به ورزشگاه پرداخت می‌کنند و نباید از آن‌ها هزینه بیشتری دریافت شود بلکه باید امکانات رفاهی ایجاد کنیم تا صاحبان واقعی باشگاه که هواداران هستند بدون کوچکترین مشکلی در کنار تیم محبوب خود حضور یابند.

درودگر گفت: بر این اساس تصمیم داریم طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کنیم که باشگاه قصد دارد از ۸۰ درصد حق خود از بلیت فروشی بگذرد و فقط ۲۰ درصد سهم هیئت فوتبال، نیروی انتظامی و… از هواداران اخذ شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 5 =