کد خبر : 17248
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۹

ماجرای لباس های آدیداس تراکتور

ماجرای لباس های آدیداس تراکتور

ماجرای لباس های آدیداس تراکتور یک گمانه زنی بدون سندیت کافی بوده و هیچ توافقی تا کنون بین شرکت آلمانی و باشگاه تراکتور صورت نگرفته است. به گزارش سهند، تصویر مربوط به توافق مازولای برزیلی با باشگاه تراکتور یک نکته قابل توجه داشت. در این تصویر، لباسی که به عنوان لباس تراکتور در دستان مازولا و مدیرعامل تراکتور

ماجرای لباس های آدیداس تراکتور یک گمانه زنی بدون سندیت کافی بوده و هیچ توافقی تا کنون بین شرکت آلمانی و باشگاه تراکتور صورت نگرفته است.

به گزارش سهند، تصویر مربوط به توافق مازولای برزیلی با باشگاه تراکتور یک نکته قابل توجه داشت. در این تصویر، لباسی که به عنوان لباس تراکتور در دستان مازولا و مدیرعامل تراکتور قرار داشت، تولید شرکت آدیداس بود. بعد از انتشار این تصویر، گمانه زنی های بسیاری در خصوص اسپانسر لباس های فصل آینده تراکتور به وجود آمد.

به دنبال این موضوع، برخی گمانه زنی ها حاکی از این بودند که آدیداس تامین کننده لباس های تراکتور در لیگ نوزدهم خواهد بود که این موضوع باعث به وجد آمدن هواداران شد.

با پیگیری های انجام شده اما مشخص شد که این موضوع صحت نداشته و تا کنون هیچ مذاکره و توافقی بین باشگاه تراکتور آذربایجان و شرکت آدیداس برای تامین لباس های این باشگاه در لیگ نوزدهم توسط شرکت آلمانی صورت نگرفته است. لباسی که مازولا در حین عقد قرارداد آن را به نمایش گذاشت نیز صرفا یک لباس آدیداسِ منقش به لوگوی تراکتور بوده است.

جالب اینجاست که حتی در صفحه ویکی پدیای باشگاه تراکتور نیز، نام اسپانسر فصل آینده باشگاه، آدیداس عنوان شده است!

آدیداس
امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =