کد خبر : 20976
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۳۷

لیست مازاد اولیه تراکتور؛ دو بازیکن در آستانه جدایی

لیست مازاد اولیه تراکتور؛ دو بازیکن در آستانه جدایی

بر اساس اخبار جدید لیست مازاد اولیه تراکتور مشخص شده است. به گزارش سهند، در حالی که کم کم به نقل و انتقالات زمستانی لیگ نوزدهم نزدیک می شویم، باشگاه ها در حال تدارک لیست ورودی و خروجی هایشان هستند. در این میان از باشگاه تراکتور آذربایجان نیز خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر

بر اساس اخبار جدید لیست مازاد اولیه تراکتور مشخص شده است.

به گزارش سهند، در حالی که کم کم به نقل و انتقالات زمستانی لیگ نوزدهم نزدیک می شویم، باشگاه ها در حال تدارک لیست ورودی و خروجی هایشان هستند. در این میان از باشگاه تراکتور آذربایجان نیز خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه سرخ پوشان قصد دارند در کنار خرید چند بازیکن، لیست مازاد هم داشته و چند بازیکن فعلی شان را نیز از لیست خارج کنند.

لیست مازاد

بر این اساس تا کنون حضور دو بازیکن در لیست مازاد تقریبا قطعی شده و در صورتی که کادر فنی به جمع بندی لازم در هفته های آتی دست پیدا کنند، این دو بازیکن در نیم فصل دوم راهی تیم های دیگری خواهند شد.

یکی از این دو بازیکن در فصل جاری علی رغم اینکه در لیگ هجدهم جایگاه تقریبا ثابتی در تیم داشت، نتوانست نظر دنیزلی برای حضور در لیست یازده نفره جلب کند و بازیکن دوم نیز جزو جوان ترهای تیم است که او نیز فرصت زیادی برای حضور در میدان در نیم فصل پیدا نکرده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 6 =