کد خبر : 22781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

قهرمانی رزمی کار تبریزی در مسابقات موی تای تایلند

قهرمانی رزمی کار تبریزی در مسابقات موی تای تایلند

حسین نجفی، رزمی کار تبریزی با حضور در کمپ تمرینی موی تای تایلند عنوان قهرمانی این مسابقه را کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری نگاه آذربایجان، حسین نجفی، کارمند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز که برای حضور در کمپ تمرینی و مسابقات موی تای کشور تایلند حضور داشت ، روز گذشته در نخستین مسابقه


حسین نجفی، رزمی کار تبریزی با حضور در کمپ تمرینی موی تای تایلند عنوان قهرمانی این مسابقه را کسب کرد.


به گزارش پایگاه خبری نگاه آذربایجان، حسین نجفی، کارمند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز که برای حضور در کمپ تمرینی و مسابقات موی تای کشور تایلند حضور داشت ، روز گذشته در نخستین مسابقه خود توانست حریف خود را در راند دوم ناک اوت کند.
حسین نجفی در حالی به این مقام دست یافت که قرار بود مسابقات دیگری نیز برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری برخی از این رقابت‌ها در هاله از ابهام قرار گرفته است.
نجفی با اشاره به حضور ورزشکاران کشورهای مختلف در تایلند، در خصوص حضورش در کمپ تمرینی و مسابقات موی تای تایلند اظهار داشت: این کمپ تمرینی که تا ۴ فروردین‌ماه سال ۹۹ ادامه دارد، کار خود را از دوازده اسفند ماه آغاز بکار کرده و طی آن به صورت روزانه سه برنامه تمرینی برگزار کرده است.
وی افزود: با حضور در این کمپ تمرینی، به لطف خدا در دوره مربی‌گری که توسط فدراسیون موی تای تایلند برگزار شد نیز شرکت نموده ام و در روزهای آتی آزمون‌های مربوطه آن را پشت سر می‌گذرانیم.


این رزمی کار تبریزیی در خصوص برگزاری مسابقات موی تای در تایلند خاطرنشان کرد: کشور تایلند مهد این سبک از ورزش رزمی است و اقشار مختلف این کشور علاقه زیادی به موی تای دارند. با این حال بزرگترین مسابقه‌ای که قرار بود برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. برخی مسابقات نیز بدون تماشاگر برگزار شده اما ممکن است مسابقات آتی نیز لغو شود.
نجفی در پایان ضمن قدردانی از حمایت‌های حجت بی درفش، قهرمان موی تای، گفت: از تمام اساتید، مسئولان استانی و حمایت های بی دریغ شهردار تبریز و مجموعه مدیران شهری وهمچنین از خانواده ام که همیشه پشتیبان بودند ، نیز تشکر می‌کنم.
گفتنی است، حسین نجفی جزو افتخارآفرینان ملی ورزش‌های رزمی است که اخیراً به عنوان سرمربی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی نیز انتخاب شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 3 =