کد خبر : 24654
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

فورچونه، محصول دلال‌بازی در تراکتور

فورچونه، محصول دلال‌بازی در تراکتور

فورچونه

شاکی جدید تراکتور کسی نیست جز مهاجم خارجی نیم‌فصل این تیم.

به گزارش آناج، پشت پرده پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور در فیفا یک وکیل سوئیسی به نام «لودوویچ دلشات» قرار دارد که به ادعای مسئولان این باشگاه با تبانی نتایج پرونده‌ها را علیه تراکتور رقم زده است. 

باشگاه تراکتور در شرایطی در همه این پرونده‌ها محکوم شده که می‌توانست پیروز شود و جالب است بدانید نامبرده درحال حاضر وکیل مدافع برخی از بازیکنان شاکی نیز می‌باشد.

یکی از این بازیکنان، کوین فورچونه، مهاجم نیم‌فصل اول سرخ‌پوشان است که با سروصدای زیاد جذب شد و در نقل‌وانتقالات زمستانی با ناکامی این تیم را ترک کرد و حالا شاکی جدید تراکتوری‌ها در فیفاست.

از قدیم گفته‌اند “خود کرده را تدبیر نیست” و تراکتور با تصمیمات اشتباه مسئولان خود و شکایات بازیکنان خارجی‌اش در منجلابی فرو رفته که راه برون رفت از آن فقط و فقط پراخت جریمه است.

این درحالی است که در ابتدای فصل گذشته بارها درباره عواقب فعالیت دلالان در باشگاه تراکتور هشدار داده شد اما مسئولان این باشگاه بی‌توجه به این هشدارها حتی به همکاری با این افراد افتخار می‌کردند!

قابل تامل‌تر اینکه، مشابه همین اتفاقات در فدراسیون فوتبال و در پرونده مارک ویلموتس بوقوع پیوسته که حسابی جنجال به پا کرده، تا جایی که پای مجلس شورای اسلامی نیز به آن باز شده است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 1 =