کد خبر : 34788
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

مس سونگون بازی برده را مساوی کرد

مس سونگون بازی برده را مساوی کرد
در روزی که از تیم فوتبال مس سونگون به شکل رسمی رونمایی شد، ماشین‌سازی با عدم حضور در میدان سقوط کرد!

به گزارش نگاه بنقل از آناج، دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه ۱۸ مهر ماه) با برگزاری مسابقاتی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

تیم‌های مس سونگون ورزقان و ماشین‌سازی تبریز دو نماینده فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها هستند که در گروه اول قرار دارند.

نارنجی‌پوشان مس سونگون امروز در اولین بازی خود در جدالی خارج از خانه برابر بعثت کرمانشاه به میدان رفته و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شاگردان مهدی بخشی‌زاده در این دیدار با گل‌های حسین قره‌داغی که به ترتیب در دقایق ۴ و ۶۲ به ثمر رسید، دو بار از میزبانشان پیش افتادند اما در هر دو مرتبه برتری خود را از دست داده و نتیجه برده را با مساوی عوض کردند.

در دیگر دیدار، قرار بود ماشین‌سازی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف تیم اترک بجنورد برود که تیم تبریزی همچون هفته اول به دلیل مشکلات مالکیتی و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش در زمین حاضر نشد.

با این اتفاق و با توجه به عدم حضور ماشین‌سازی در دو بازی متوالی، طبق آئین‌نامه انضباطی مسابقات، این تیم از جدول خارج شده و به دو رده پایین‌تر یعنی رقابت‌های مرحله اول لیگ دسته سه سقوط کرد.

بدین‌ترتیب فاجعه برای قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور با مالکیت یونس قربانی تکمیل شد و این تیم در کمتر از دو سال ۴ سطح در فوتبال کشور از مسابقات لیگ برتر به مرحله اول لیگ سه تنزل پیدا کرد!

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − سه =