کد خبر : 31001
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

فعالیت‌های شهری را با همدلی و همکاری پیش خواهیم برد

فعالیت‌های شهری را با همدلی و همکاری پیش خواهیم برد

سرپرست جدید شهرداری تبریز ضمن قدردانی از زحمات عباس رنجبر شهردار سابق، از اعضای شورا بابت حسن اعتماد و انتخاب وی به عنوان سرپرست جدید شهرداری تقدیر کرد.

به گزارش نگاه، مهدی یوسفی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: بنده به مدت ۲۷ سال نیروی این مجموعه بوده ام و اکنون سعی بنده بر این خواهد بود که با تمام توان در سمت جدید خدمتگذار شهر باشم تا با ادای مسئولیت، بتوانم قدم‌هایی در راه رضای خدا و رضایت مردم بردارم.

وی افزود: مطالب و مسائل در خصوص مدیریت شهری خیلی گسترده است و امیدوارم با همکاری همدیگر بتوانیم کارها را به پیش ببریم و گره گشایی مشکلات شهری باشیم.

یوسفی تصریح کرد: یقینا می‌دانم با همت شما و تلاش همکاران ساعی و تلاشگر بنده در شهرداری و سیاست‌گذاری شورای شهر بارقه امیدی در نزد مردم ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های شهرداری در پایان سال و حجم گستره کاری در این ایام ادامه داد: در فصل بودجه قرار داریم که به نوبه خود نقش مهمی در مدیریت شهری سال آینده دارد و از طرفی با توجه به نزدیکی به ایام آخر سال، امیدوارم با همکاری و همدلی کارکنان و اعضای شورا شاهد افتتاح پروژه‌ها و طرح استقبال از نوروز در شأن تبریز باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =