کد خبر : 853
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۰۵

فرماندار تبریز : انتخابات کمیسیون بودحه شورا قانونی است

فرماندار تبریز : انتخابات کمیسیون بودحه شورا قانونی است

فرماندار تبریز ضمن رد اعتراض امیرحقیان عضو شورای شهر تبریز برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون بودجه شورا و انتخاب علی نوای باغبان به ریاست این کمیسیون را قانونی اعلام کرد.   به گزارش نگاه، این انتخابات که برای دومین بار و با حضور فرماندار تبریز و در غیاب حقیان برگزار شده بود مورد اعتراض وی قرار

فرماندار تبریز ضمن رد اعتراض امیرحقیان عضو شورای شهر تبریز برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون بودجه شورا و انتخاب علی نوای باغبان به ریاست این کمیسیون را قانونی اعلام کرد.

 

به گزارش نگاه، این انتخابات که برای دومین بار و با حضور فرماندار تبریز و در غیاب حقیان برگزار شده بود مورد اعتراض وی قرار گرفته است .

رحیم شهرتی فر روز شنبه در واکنش به اعتراض حقیان گفته است : درحالی که ایشان می گوید برای سفر به مشهد از رییس شورا مرخصی گرفته  اما خود آقای دبیری رییس شورا از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند ، لذا اعتراض ایشان وارد نیست و انتخابات کمیسیون قانونی است .

وی افزود : در اولین جلسه برگزاری انتخابات رییس ، نایب رییس و منشی کمیسیون  بودحه شورا هر دو نامزد ریاست کمیسیون آقایان علی نوای باغبان و امیر حقیان هر کدام سه رای مساوی را کسب کرده و در نتیجه سرنوشت ریاست آن متوقف مانده بود.

فرماندار تبریز درباره قایل بودن برخی ازاعضای شورا به قرعه کشی گفته است : این مورد در صورتی مجاز بوده که درهمان جلسه انجام می گرفت، درحالی که چنین نشده است .

شهرتی فر تصریح کرد: برای جلوگیری از بلاتکلیفی به ویژه در آستانه تنطیم بودجه بندی سال آینده از بنده به عنوان شاهد برای برگزاری انتخابات مجدد دعوت به عمل آمد و من حضور یافتم .

وی بیان کرد : در ابتدای جلسه انتخابات مجدد شش عضو شورا حضور داشتند که  دو نفر از آن ها دراعتراض به نبود نفر دوم جلسه را ترک کردند ، با این حال انتخابات از رسمیت نیافتد و چهار عضو حاضر علی نوای باغبان را به ریاست کمیسیون انتخاب کردند.

کمیسیون برنامه و بودجه یکی از مهمترین  و تاثیرگذار ترین کمیسیون های شوراست که تحولات و انتخابات آن همواره با حساسیت و حاشیه هایی رو به رو است .

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 14 =