کد خبر : 16888
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۷

«عیبی یوخ» به نام تراکتور سند می‌خورد

«عیبی یوخ» به نام تراکتور سند می‌خورد

تهیه کننده و کارگردان تبریزی از تهیه مستند «عیبی یوخ» شعار معروف هواداران تراکتور خبر داد. به گزارش آناج، لنز دوربین فرزند دیار اولین‌ها که ارسباران و ستارخان و سارا را در قاب تلوزیون ماندگار کرد، حال به سمت سکوهای پرشور فوتبال ایران و جهان گرفته شده تا فرهنگ غنی خطه آذربایجان و هواداران پرشور

تهیه کننده و کارگردان تبریزی از تهیه مستند «عیبی یوخ» شعار معروف هواداران تراکتور خبر داد.

به گزارش آناج، لنز دوربین فرزند دیار اولین‌ها که ارسباران و ستارخان و سارا را در قاب تلوزیون ماندگار کرد، حال به سمت سکوهای پرشور فوتبال ایران و جهان گرفته شده تا فرهنگ غنی خطه آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور را ضبط کند.

جلیل اصغری، تهیه کننده و کارگردان تبریزی که خود را کوچکترین هوادار تراکتور می‌داند پیش از این تولید و کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی محصول مشترک ایران و کشورهای منطقه را در کارنامه خود دارد اینبار به سراغ ورزش فوتبال و تیم محبوش تراکتور رفته و مستند «عیبی یوخ» را می‌سازد.

وی در این باره به خبرنگار ما گفت: کار نگارش فیلمنامه این مستند از یک ماه پیش آغاز شده و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند که بلافاصله با شروع فصل جدید لیگ برتر کار تصویربرداری آن شروع خواهد شد.

تهیه کننده و کارگردان فیلم مستند «عیبی یوخ» در مورد سناریو فیلم گفت: از آنجایی که تیم تراکتور در جهان معروف به هواداران پرشمار و پرشور هست در این مستند سعی کرده‌ایم به تاثیر یار دوازدهم و حمایت‌ها همچنین وجود میلیونی طرفداران تیم محبوب و مردمی تراکتور آذربایجان بپردازیم.

وی درباره بودجه فیلم نیز افزود: هزینه ساخت این فیلم سال‌ها قبل به هنگام شادی و استرس‌هایی که کنار هزاران هوادارا تراکتور تجربه کرده‌ام پرداخت شده و به هیچ وجه از بخش خصوصی یا نهادی کمک مالی نخواهیم داشت.

اصغری در پایان این گزارش عشق به تراکتور را گرانترین درآمد کاری خور در حرفه کارگردانی و مستندسازی دانست که از مستند «عیبی یوخ» کسب خواهد کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 14 =