کد خبر : 9877
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۶

عزاداری‌ ماه محرم بعد از ایام عید غدیر آغاز شود/ برای سردار سلیمانی آرزوی موفقیت می‌کنم

عزاداری‌ ماه محرم بعد از ایام عید غدیر آغاز شود/ برای سردار سلیمانی آرزوی موفقیت می‌کنم

امام جمعه تبریز گفت: تا ایام عید عدیر تمام نشده هیچگونه عزاداری شروع نشود و بعد از این ایام هیئات به عزاداری ماه محرم بپردازند. به گزارش آوای سهند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: باید سعی کنیم جلسات از موضوع اصلی خارج نشود، این جلسه برای سیاستگذاری فرهنگ

امام جمعه تبریز گفت: تا ایام عید عدیر تمام نشده هیچگونه عزاداری شروع نشود و بعد از این ایام هیئات به عزاداری ماه محرم بپردازند.

به گزارش آوای سهند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: باید سعی کنیم جلسات از موضوع اصلی خارج نشود، این جلسه برای سیاستگذاری فرهنگ عمومی جامعه است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال فرهنگ عزاداری، وقف، استفاده از مساجد و پارک ها چگونه باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به سخنرانی هفته گذشته سردار سلیمانی نیز تصریح کرد: بنده انعکاس سخنان سردار سلیمانی را در خبرگزاری‌های خارجی دیده‌ام و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم تا در این مقطع جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه سربلند باشد.

وی در خصوص سالگرد شهادت شهید آیت الله مدنی نیز تاکید کرد: هیئت امنای مسجد شهید مدنی برای سالگرد آن شهید بزرگوار مانند سال گذشته هدف دارند تا ۱۹ شهریور سالگردی برگزار شود و امیدواریم تمام نهادهای فرهنگی با ورود به این موضوع با عظمت از این شهید بزرگوار تجلیل کنند.

وی در اشاره به آغاز عزاداری‌های ماه محرم نیز عنوان کرد: بحث عزاداری در ایام عید غدیر وجود دارد که یکی از بزرگترین اعیاد ما شیعیان و مسلمانان می‌باشد، شروع عزاداری از این روز خوب نیست و خوشبختانه سال گذشته دسته‌های عزاداری همکاری خوبی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: تا ایام غدیر تمام نشده هیچگونه عزاداری شروع نشود و بعد از ایام عید غدیر هیئات به عزاداری ماه محرم بپردازند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =