کد خبر : 8261
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۴۵

عده‌ای درصدد ایجاد اختلال در ثبات و آرامش بازار تبریز هستند/ افزایش نظارت و بازرسی از اصناف برای کنترل قیمت‌ها

عده‌ای درصدد ایجاد اختلال در ثبات و آرامش بازار تبریز هستند/ افزایش نظارت و بازرسی از اصناف برای کنترل قیمت‌ها

فرماندار تبریز گفت: برخی افراد تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلال در آرامش و ثبات بازار تبریز به کار بسته‌اند اما خوشبختانه اتحادیه‌ها و اصناف شرایط را درک می‌کنند. علیار راستگو در یک گفت‌وگو  با تشکر از اصناف و بازاریان تبریز جهت همراهی با مردم و مسئولان در شرایط حساس کشور، ابراز داشت: برای

فرماندار تبریز گفت: برخی افراد تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلال در آرامش و ثبات بازار تبریز به کار بسته‌اند اما خوشبختانه اتحادیه‌ها و اصناف شرایط را درک می‌کنند.

علیار راستگو در یک گفت‌وگو  با تشکر از اصناف و بازاریان تبریز جهت همراهی با مردم و مسئولان در شرایط حساس کشور، ابراز داشت: برای ساماندهی قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش نرخ کالاهای مورد نیاز شهروندان تاکنون چندین جلسه با اتحادیه‌ها و اصناف برگزار کرده‌ایم که آخرین مورد جلسه‌ای ۲۱۰ دقیقه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بود.

وی خاطرنشان ساخت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد مسئولان اتحادیه‌ها و مقامات استانی نکته نظرات‌شان را اعلام کردند و در نهایت قرار بر این شد اداره صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی بخش نظارت و بازرسی‌اش را فعال‌تر نماید و قیمت‌ها را کنترل کند.

رئیس شورای تامین شهرستان تبریز با بیان اینکه در بازار عمده اصناف و کسبه انصاف را رعایت می‌کنند، متذکر شد: در این میان عواملی هستند که می‌خواهند آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها را مختل کنند و مسئولان با چنین افرادی برخورد قاطعی خواهند داشت، اتفاقاتی که در تهران رخ داد اصلاً خوشایند نبود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =