کد خبر : 38066
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

استاندار آذربایجان شرقی:

«روز جمهوری اسلامی» سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان است

«روز جمهوری اسلامی» سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان است
استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش نگاه، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

دوازدهم فروردین در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، به‌ عنوان نماد اراده ملتی بزرگ بر حق تعیین سرنوشت خود و سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان است.
مردم آگاه و بابصیرت ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با رای “آری” خود به نظام جمهوری اسلامی، الگویی جدید، کارآمد و برخودار از ظرفیت‌های امیدآفرین را به جامعه بشری عرضه کردند که به برکت وحدت و هوشیاری مردم و انسجام ملی و هدایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب، به سرمشق رهایی‌ بخش ملت‌های ستمدیده از قیود نظام‌های استکباری و استبدادی تبدیل شده است.
امروز پس از گذشت ۴۴ سال از تثبیت جمهوری اسلامی ایران، این نظام الهی بدون ذره‌ای عقب‌نشینی از اصول و آرمان‌های خود و پرشتاب‌ تر از همیشه به سوی فتح قله‌های پیشرفت و تعالی در حرکت است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی و آرزوی بهروزی و سرافرازی این مردم عزیز، اطمینان دارم که با همت و مجاهدت خادمان مردم در دولت سیزدهم و همیاری، همکاری و همفکری آحاد جامعه به ویژه نخبگان و اندیشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف، سالی پر از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ را برای کشور عزیزمان شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 2 =