کد خبر : 40330
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۸

استاندار آذربایجان‌شرقی:

شعار فرزند کمتر زندگی بهتر توطئه جهانی ضد ایران بود

شعار فرزند کمتر زندگی بهتر توطئه جهانی ضد ایران بود
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طرح شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» در سال‌های گذشته، توطئه جهانی ضد کشور ما بود.

به گزارش نگاه، عابدین خرم در مراسم واگذاری زمین به یک هزار خانواده دارای سه فرزند و بیشتر استان اظهار داشت: هیچ کشوری در دنیا با فرزند کمتر به قدرت نرسیده است و کشورهایی که از پیشرفت برخوردار شده‌اند، پرجمعیت هستند.

وی عامل بقا و دوام یک کشور را جمعیت اعلام و اظهار کرد: اگر کشوری دارای هر چقدر سرزمین بزرگ و امکانات مادی زیاد و زیرساخت‌های مختلف داشته باشد ولی جمعیت ساکن نداشته باشد، دارای هیچ ارزشی نبوده و مردم سایر کشورها امکانات این سرزمین را به تاراج خواهند برد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای داشتن ایران قوی و قدرتمند در دنیا و سربلند در مقابل کشورهای منطقه باید روز به روز جمعیت کشور افزایش یابد و برای جوانی جمعیت تلاش کرد.

خرم ادامه داد: یکی از عواملی که می‌تواند به افزایش جمعیت یک کشور کمک کند، اصالت و نجابت خانواده است و اگر خانواده در یک مملکت پایدار باشد و زندگی مشترک و ازدواج در آن رونق داشته باشد، آن کشور از لحاظ تولید مثل و افزایش جمعیت روز به روز با ترقی و تعالی مواجه می‌شود.
وی با قدردانی از خانواده‌هایی که با وجود کمبودها و مشکلات زندگانی خود را حفظ کرده و گرم نگه می‌دارند، یادآور شد: خانواده‌هایی که با کوچک‌ترین مشکل متارکه و از هم پاشیده می‌شوند، موجب غضب خداوند قرار گرفته و موجب می‌شوند جامعه سست و بی بنیان شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: خانواده، ازدواج، سازگاری با کمبودها و فرزند آوری از عوامل رشد و پیشرفت یک جامعه بوده و وجود یک یا ۲ فرزند در خانواده گرمابخش کانون خانواده نبوده و احتمال دارد با بروز یک تصادف، حادثه یا مریضی، ریشه خانواده بخشکد.

خرم، با بیان اینکه برای ماندگاری یک مملکت نیاز است تا هر خانواده سه تا هفت فرزند داشته باشد، افزود: کسب و کار، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع و سایر حوزه‌ها وابسته به جمعیت است.

وی اظهار کرد: وجود خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر برای جامعه الگو بوده و فعالان حوزه فرهنگ و هنرمندان باید در خصوص افزایش تولید مثل، فرزندآوری و جوانی جمعیت تبلیغ و ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کشورهای اروپا بعد از ۵۰ سال تجربه کنترل جمعیت، شکست خورده و هم اکنون سیاست‌های خود را به سمت افزایش جمعیت سوق داده‌اند.

خرم، با انتقاد از ترویج فرهنگ نگهداری سگ در خانواده‌ها به جای فرزندآوری، ادامه داد: خون و نفس انسان الهی بوده و باید این نفس با انسان هم نفس شود نه با حیوانات.

وی با تاکید بر اینکه تمام بانک‌ها، مسؤولان ادارات و سازمان‌های این استان از جمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن به تأمین زمین و مسکن برای خانواده‌ها موظف و مکلف شده‌اند، یادآور شد: سازمان‌های ذیربط باید به فکر تأمین نیازهای خانواده‌ها برای توسعه جوانی جمعیت و ازدواج در جامعه باشند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + هفده =