کد خبر : 114
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۱

ظرفیت ارزشمند بسیج شهرداری باید صرف تکریم ارباب رجوع شود

ظرفیت ارزشمند بسیج شهرداری باید صرف تکریم ارباب رجوع شود

شهردار تبریز بر لزوم نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری تاکید کرد. دکتر صادق نجفی، همزمان با هفته بسیج در دیدار با مسئول و شورای سازمان بسیج شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: بسیج، بیش از آن‌که یک تشکل سازمانی باشد، یک باور و فرهنگ متعالی است که به مدد اعتقادات دینی،

شهردار تبریز بر لزوم نقش‌آفرینی بسیج در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری تاکید کرد.

دکتر صادق نجفی، همزمان با هفته بسیج در دیدار با مسئول و شورای سازمان بسیج شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: بسیج، بیش از آن‌که یک تشکل سازمانی باشد، یک باور و فرهنگ متعالی است که به مدد اعتقادات دینی، مسیر سعات و ترقی را می‌پیماید.

وی اضافه کرد: امروز در شرایطی که تهدیدهای تکفیری و جاهلانه، از اروپا گرفته تا آسیا و آفریقا را در بر گرفته، کشور عزیزمان در امنیت و آرامش به سر می‌برد؛ این موهبت ارزشمند را مرهون فرهنگ بسیج و ایثار بسیجیان در عرصه های مختلف علم و عمل هستیم.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به فعالیت حدود ۴ هزار بسیجی در مجموعه شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این ظرفیت ارزشمند باید در مسیر اعتلای فرهنگ بسیج در بخش‌های مختلف شهرداری به خصوص در حوزه تکریم ارباب رجوع و مدیریت جهادی به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم بسیج شهرداری تبریز در تمامی عرصه های شهرداری تبریز نقش آفرینی کرده و با تشکیل تیم‌های تخصصی همچون شهرسازی، معماری، خدمات شهری و دیگر موارد، نیروهای خدوم، متخصص، منسجم و عملیاتی را کاربردی کند.

مسئول سازمان بسیج نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: سازمان بسیج شهرداری تبریز با اعلام آمادگی کامل در نقش آفرینی و همکاری با معاونتها ودیگر واحدهای شهرداری همیشه در صدد ارایه راهکار و مشارکت بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج شهرداری دارای قابلیت های فراوانی است و اخلاص و ایثار را سرلوحه کار خود قرار داده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =