کد خبر : 9885
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

طرح‌های قابلیت سرمایه‌گذاری در مراغه شناسنامه‌دار می‌شود

طرح‌های قابلیت سرمایه‌گذاری در مراغه شناسنامه‌دار می‌شود

 معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امكانات و زيرساخت هاي لازم براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين شهرستان فراهم است و موانع سرراه سرمايه‌گذاري را با راه‌اندازي مركز حمايت سرمايه‌گذاري هموارخواهيم كرد .   به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، حمید شکری ظهر امروز در جلسه کار گروه سرمایه‌گذاری شهرستان مر اغه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت

 معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امكانات و زيرساخت هاي لازم براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در اين شهرستان فراهم است و موانع سرراه سرمايه‌گذاري را با راه‌اندازي مركز حمايت سرمايه‌گذاري هموارخواهيم كرد .

 

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، حمید شکری ظهر امروز در جلسه کار گروه سرمایه‌گذاری شهرستان مر اغه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته قوانین دست پاگیر اداری برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان رفع
شده است.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به زودی طرح‌هایی که قابلیت سرمایه‌گذاری دارند شناسنامه‌دار شده و از طریق مرکز حمایت از سرمایه‌گذاری در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

شکری با بیان اینکه در مراغه طرح‌ها و فرصت‌های زیادی در بخش کشاورزی، صنعت، معدن، گردشکری و عمران شهری برای سرمایه‌گذاری فراهم است، افزود: با شناسنامه دارد شدن طرح‌ها انتخاب و زمینه سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی آسان خواهد شد.

فرماندار شهرستان مراغه افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرایطی در شهرستان فراهم شده تا سرمایه‌گذاران در مدت زمان کمتری مجوز های لازم برای سرمایه‌گذاری را اخذ و کار را با دلگرمی بیشتر آغاز کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای صدور مجوز افزود: اخذ دهها مورد استعلام از دستگاه‌های اجرایی در بیشتر موارد سرمایه‌گذاران را دلسرد می‌کند.

شکری گفت: در این شهرستان نزدیک به ۳۵ طرح توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و شخصا مشکلات و موانع سر راه سرمایه‌گذاری این واحدها را پیگیری می‌کند.

شهرستان مراغه با ۲۶۲ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − چهارده =