کد خبر : 24873
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در استفاده از ناوگان اتوبوسرانی تبریز

ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در استفاده از ناوگان اتوبوسرانی تبریز

اتوبوس

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد.

به گزارش نگاه، ایمان غنی زاده گفت: بی‌توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و تردد غیر ضرور  پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت و شهروندان ضمن رعایت بهداشت فردی باید نسبت به رعایت بهداشت محیط نیز توجه کافی داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی با اشاره به افزایش روند بیماری کرونا در روزهای اخیر و مصوبه ی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، گفت: تنها راه مهار کرونا رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم تردد غیر ضروری است.

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی نیز در خصوص رعایت موارد بهداشتی در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، اقدامات ویژه‌ای از جمله ضد عفونی کردن روزانه اتوبوس‌ها و کنترل و راهنمایی مسافران در تمامی خطوط به‌ویژه در مسیر تندور در خصوص استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و هم چنین تهیه و فروش ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه‌های شارژ کارت بلیت را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تشریح کرد: با وجود این تمهیدات متاسفانه بعضی از شهروندان موارد بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند که باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی هم برای شهروندان و هم برای کارکنان ناوگان اتوبوسرانی و شیوع کرونا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: تا جایی که وظیفه داریم، همه موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم و انتظار داریم شهروندان جهت جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری، موارد توصیه شده توسط کارشناسان بهداشتی را رعایت کرده و حتما فاصله اجتماعی را مراعات و از ماسک استفاده کنند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =