کد خبر : 24554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

ضربات قبلی از داخل شهرداری بود/ بازگشت چندین هزارمیلیارد به بیت‌المال

ضربات قبلی از داخل شهرداری بود/ بازگشت چندین هزارمیلیارد به بیت‌المال

شهین‌باهر

شهردار تبریز در جلسه علنی شورای شهر گفت: از ریاست محترم دادگستری و قضّات محترم تشکر میکنم که با نهایت حساسیت پرونده های شهرداری را بررسی می کنند تا پول به بیت المال برگردد.

به گزارش نگاه، ایرج شهین‌باهر صبح امروز در جلسه علنی شورای تبریز اظهار داشت: نزدیک صدسال است که سیستم مالی شهرداری به یک گونه حرکت می‌کند و ما می‌خواهیم تغییرات جدیدی اعمال کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه نباید از خدمات شهرداری به راحتی رد شد، گفت: اعضای محترم از گزارش حقوقی خسته نشوید، زیرا چهار هزار میلیارد از دارایی شهرداری را بازگردانده یا نگذاشتیم از بازار خارج شود. در گذشته بسیاری از ضربه‌هایی که شهرداری خورد از داخل مجموعه بود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نیز این اخبار را به صورت ساده منعکس نکنند تا مردم بدانند که شهرداری چندین هزار میلیارد از بیت‌المال را بازگردانده است. 

شهین‌باهر بیان داشت: از ریاست محترم دادگستری و قضّات محترم تشکر میکنم که با نهایت حساسیت پرونده های شهرداری را بررسی می کنند تا پول به بیت المال برگردد.

وی در خصوص نامه‌هایی که بی جواب مانده است، گفت: من در جزئیات ریز به ریز همه نامه‌ها نیستم اما اگر نامه‌ای بی پاسخ مانده اعلام کنید تا به آن رسیدگی کنم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =