کد خبر : 3575
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۴۴

صداوسیما نباید تریبونی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد یک عده و تخریب عده‌ای دیگر شود

صداوسیما نباید تریبونی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد یک عده و تخریب عده‌ای دیگر شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد صداوسیما صادقانه نیست، تصریح کرد: صداوسیما نباید تریبونی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد یک عده و تخریب عده‌ای دیگر شود.   به گزارش  نگاه بنقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره رویکرد اخیر صداوسیما علیه مصوبه مجلس

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد صداوسیما صادقانه نیست، تصریح کرد: صداوسیما نباید تریبونی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد یک عده و تخریب عده‌ای دیگر شود.

 

به گزارش  نگاه بنقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره رویکرد اخیر صداوسیما علیه مصوبه مجلس در خصوص حقوق‌های مدیران، گفت: برخورد صداوسیما به عنوان رسانه رسمی ایران، جناحی است؛ صادقانه نیست و متاسفانه این رویکرد خود را ادامه می‌دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که یک نماینده مجلس نسبت به این رسانه ذهنیت خاصی پیدا کند، دیگر چه توقعی از بقیه مردم؟ چرا عمکرد رسانه ملی باید به معضل مردم تبدیل شود؟ فقط کافی است با یک نظرسنجی میزان رضایت مردم از رسانه ملی را سنجید.

وی با اشاره به نزدیک شدن کشور به ایام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: اگر عدم بی‌طرفی رسانه ادامه پیدا کند به نفع طرف مقابلی خواهد شد که خود این رسانه علیه او صحبت می‌کند.

پزشکیان با اشاره به اینکه این رویه در جامعه ایجاد شکاف می‌کند، توضیح داد: رسانه وظیفه دارد آنچه را حق و درست است منصفانه و بی‌طرفانه اعلام کند. زمانی که رسانه طرف یک جناح را می‌گیرد و از انصاف دور می‌شود، از نظر اعتقادی، انسانی و حقوقی و سوگند خبرنگاری کار غلطی مرتکب شده است.

نایب اول رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رسانه باید واقعیت‌ها و حقیقت را به مردم بگوید تا وجدان، نگاه و شعور جامعه در مقابل تخلف‌ها بایستد؛ لذا صداوسیما نباید تریبونی برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد یک عده و تخریب عده‌ای دیگر شود

 

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + هفت =