کد خبر : 12124
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۵۹

شکست شاگردان مهاجری در نیمه اول/ آفسایدگیری کار دست سبزقبایان داد!

شکست شاگردان مهاجری در نیمه اول/ آفسایدگیری کار دست سبزقبایان داد!

شاگردان محمدرضا مهاجری در نیمه اول دیدار با نفت مسجد سلیمان با یک گل بازنده به رختکن رفتند. به گزارش آوای سهند، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه خانگی خود بنیان دیزل رودرروی نفت مسجد سلیمان به میدان رفته است که نیمه اول این

شاگردان محمدرضا مهاجری در نیمه اول دیدار با نفت مسجد سلیمان با یک گل بازنده به رختکن رفتند.

به گزارش آوای سهند، در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه خانگی خود بنیان دیزل رودرروی نفت مسجد سلیمان به میدان رفته است که نیمه اول این بازی با یک گل به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

درحالی که جدال دو تیم در این نیمه با نتیجه بدون گل رو به اتمام بود، در لحظات پایانی آفسایدگیری اشتباه مدافعان ماشین‌سازی کار دست این تیم داده و موجب گلزنی شاگردان مرزبان شد.

گل نفت مسجد سلیمان در دقیقه ۴۳ توسط فرشاد جانفزاد به ثمر رسید؛ این بازیکن با فرار عمقی خود روی پاس حکیم نصاری در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد با ضربه چیپ توپ را از فراز دستان فرناندو دخسوس عبور داده و به تور دروازه ماشین‌سازی بچسباند.

اتفاق دیگر ۴۵ دقیقه این مسابقه مصدومیت محسن یوسفی بازیکن تیم ماشین‌سازی بود که موجب تعویض او در دقیقه ۲۲ با سیدمحمد خرم‌الحسینی شد.

قضاوت دیدار دو تیم بر عهده مهدی مرجانزاده است که این داور برای نیمه نخست این بازی ۴ دقیقه وقت اضافه منظور کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =