کد خبر : 30188
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

شکست تلخ یاران بی‌غم در کرج/ برد مسی‌ها با قطعی برق به باخت تبدیل شد!

شکست تلخ یاران بی‌غم در کرج/ برد مسی‌ها با قطعی برق به باخت تبدیل شد!

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دیداری خارج از خانه مقابل مقاومت البرز کامبک خورده و بازی برده را با باخت عوض کرد.

به گزارش نگاه، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، عصر امروز (یکشنبه) مس سونگون ورزقان در دیداری حساس مقابل میزبانش مقاومت البرز به میدان رفت.

مصاف دو تیم از ساعت ۱۶ آغاز شد و در شرایطی که تحت‌الشعاع قطعی برق قرار گرفت، درنهایت با شکست غیرمنتظره و ۴ بر یک شاگردان حمید بی‌غم خاتمه یافت.

نیمه اول این دیدار درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نتیجه بدون تغییر باقی ماند.

برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم طلسم دروازه‌ها خیلی زود شکست و مسی‌ها در ابتدای این نیمه توسط محمدحسین درخشانی موفق شدند دروازه حریف را فرو بریزند و نتیجه یک بر صفر شد.

لحظاتی از این گل نگذشته بود که برق سالن انقلاب کرج قطع و بازی دو تیم متوقف شد؛ این وقفه حدود ۳۰ دقیقه ادامه داشت تا اینکه با وصل برق سالن بازی از سر گرفته شد.

با شروع مجدد مسابقه این میزبان بود که توانست گل خورده را جبران کند و همه چیز به تعادل کشیده شد.

پس از گل مساوی، مسی‌ها به دنبال گل دوم بودند و در شرایطی که یک بار تیر دروازه‌های دو تیم به لرزه درآمد، در دقیقه ۳۲ و برخلاف روند بازی دروازه این تیم دوباره باز شد.

ضربه ایستگاهی بازیکنان مقاومت در ریباند با شوت مرتضی عزتی به دومین گل این تیم تبدیل شد تا میزبان نتیجه یک بر صفر باخته را با برد ۲ بر یک عوض کند.

بلافاصله بازیکنان مس برای جبران گل خورده بازی را پاورپلی کردند اما هرچه می‌زدند به در بسته می‌خورد و این درحالی بود که در روی اشتباهات فردی ۲ گل دیگر دریافت کردند.

در لحظات باقی مانده تلاش یاران بی‌غم برای کاستن از سنگینی باخت سودی نداشت و این بازی با نتیجه ناباورانه ۴ بر یک به نفع مقاومت البرز به پایان رسید.

بدین ترتیب، مدافع عنوان قهرمانی در روزی که فرصت خوبی برای کاهش اختلاف با صدر جدول داشت، برای دومین بازی متوالی شکست خورد و این فرصت را به راحتی از دست داد.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون ۳۹ امتیازی باقی ماند و به مکان سوم سقوط کرد و مقاومت البرز هرچند با ۳۷ امتیاز از رده پنجم تکان نخورد اما به یک قدمی‌مدعیان رسید.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + چهار =