کد خبر : 40109
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

توسط شهرداری ناحیه۲ منطقه۷تبریز انجام یافت؛

اصلاح و ترمیم بیش از شش هزار و ۷۰۰ متر از جداول و آبروها در پنج ماه نخست امسال

اصلاح و ترمیم بیش از شش هزار و ۷۰۰ متر از جداول و آبروها در پنج ماه نخست امسال
شهرداری ناحیه دو منطقه ۷ در ۵ ماهه نخست سال اقدام به اصلاح جداول معابر و آبروهای این ناحیه بیش از ۶هزار و ۷۰۰ مترطولی کرده است.

به گزارش نگاه، توسط شهرداری ناحیه دو منطقه ۷ از ابتدای سال ۱۴۰۲ با هدف هدایت اصولی آب های سطحی، ارتقاء زیبایی بصری و افزایش بهداشت محیط و پاکیزگی بیش از پیش در مسیرهای شهری اجرای عملیات اصلاح جداول بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ مترطولی انجام پذیرفت.

بنا بر اعلام مهدی حسینی شهردار ناحیه دو منطقه ۷ تبریز، ترمیم پل‌ها ۲۰ مورد، ۳۵۰ مورد تعمیر و بازسازی باکس زباله و ۵۰۰ مورد امحاء آگهی و بلاکارد و بنر بخشی از فعالیتهای شهرداری ناحیه۲ طی ۵ ماه نخست سال است.

ناحیه دو همچنین به منظور احصای مشکلات اهالی سطح حوزه این ناحیه در مساجد حضور یافته و اقدام به رفع مشکلات شهروندان کرده است.

جمع آوری ۶هزار تن زباله، استفاده از ۲۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری معابر و شستشوی مداوم باکس های زباله از دیگر فعالیت های شهرداری ناحیه دو منطقه ۷ محسوب می شود.

شستشوی جداول و نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی نیز از جمله فعالیتهای روزانه این ناحیه در طول پنج ماه گذشته بوده و ۱۰ مورد همسطح سازی دریچه های فلزی و پل و ۴ مورد جوشکاری و صداگیری پل انجام شده است.

شهرداری ناحیه دو منطقه ۷ همچنین ۱۵ مورد لایروبی کانال و زیرپل در سطح حوزه این ناحیه و ۳ مورد بنر برای تعیین تکلیف قطعه های خالی نصب کرده است.

۴۰ مورد حذف موانع فیزیکی، ۴۰۰ تن جمع آوری نخاله های ساختمانی و لجن و جمع آوری ۲۰۰ قلاده سگ بدون صاحب از سطح حوزه شهرداری ناحیه دو منطقه ۷ از فعالیت های پنج ماهه شهرداری ناحیه دو منطقه ۷ محسوب می شود.

مدیریت شهری با آگاهی از نقش موثر برنامه ریزی‌های محلی در توسعه شهری و استفاده از ظرفیت مشارکت و همکاری شهروندان و توجه به اولویت‌ها و نیازهای محلات رابا توجه به جایگاه ویژه محلات در سازماندهی و شکل دهی امور شهری از جمله اهداف طرح ناحیه محوری عملیاتی کرده است.

ناحیه محوری می تواند نقش بسیار سازنده ای در رفع معضلات و مشکلات شهری داشته باشد و شهرداران نواحی سفیران شهرداری برای اجرای نظارت و پایش بیشتر در امور هستند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + چهار =