کد خبر : 30702
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

شهرداری تبریز پای ثابت برنامه‌های فرهنگی شهر است

شهرداری تبریز پای ثابت برنامه‌های فرهنگی شهر است

به گزارش نگاه، عباس رنجبر در آیین اختتامیه جشنواره موغام اظهار کرد: شهرداری به غیر از مشارکت در برنامه‌های فرهنگی دیگر ارگان‌ها و نهادها، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه کرده است. وی افزود: علاوه بر این موضوع، در چهار ماه و ۱۰ روزی که در خدمت شهر و شهروندان تبریزی بودیم، برنامه‌های

به گزارش نگاه، عباس رنجبر در آیین اختتامیه جشنواره موغام اظهار کرد: شهرداری به غیر از مشارکت در برنامه‌های فرهنگی دیگر ارگان‌ها و نهادها، اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه کرده است.
وی افزود: علاوه بر این موضوع، در چهار ماه و ۱۰ روزی که در خدمت شهر و شهروندان تبریزی بودیم، برنامه‌های مختلفی چون بزرگداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و جشنواره جام پرچم را با ۹ هزار نفر شرکت‌کننده و در طی بیش از یک ماه در سالن‌های متعدد و با حضور هیأت‌های مختلف ورزشی اجرا کردیم که در نوع خود بی‌نظیر بود.
وی ادامه داد: این جشنواره در راستای تشویق جوانان به امر ورزش همگانی و قهرمانی و استعدادیابی بین جوانان و نوجوانان به اجرا درآمده است.
شهردار تبریز بیان کرد: امروز نیز بعد از هشت سال مجدداً جشنواره موغام را برگزار کردیم که در چندین ماه گذشته با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی انجام شده، در کنار انجمن موسیقی این برنامه را اجرایی کردیم.
وی اضافه کرد: تلاش داریم برنامه‌های فرهنگی شهر را ادامه داده و در راستای تدوین برنامه‌های کلان فرهنگی تبریز و بر اساس داشته‌ها و پتانسیل‌های‌ موجود، برای سال آینده نیز برنامه‌های خاصی داشته باشیم که برخی از این موارد اعلام شده و برنامه‌ریزی خواهند شد.
رنجبر با اشاره به بودجه فرهنگی شهر خاطرنشان کرد: اساس برگزاری هر برنامه‌ای تأمین اعتبار و منابع مالی آن است که در شش‌ماه اول سال جاری تلاش‌هایی شده بود اما تمامی بودجه اختصاص داده شده برای برنامه‌های فرهنگی تمام شده بود بنابراین ما تلاش کردیم با تامین منابع مالی این برنامه‌هایی مثل جام پرچم، جشنواره موغام و ایام شهادت سردار سلیمانی را برگزار کنیم.
شهردار تبریز یادآور شد: سال آینده، در تمام مناطق بودجه‌ای برای شهر دوستدار کودک تعیین کردیم و در هر منطقه برای برنامه‌های فرهنگی بودجه خاص تعیین شده است که این منابع مالی غیر از بودجه‌ای است که برای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اختصاص دادیم.
رنجبر با اشاره به برنامه‌های آتی فرهنگی شهر نیز گفت: تلاش داریم این جشنواره‌ها را به طور ممتد و بدون وقفه برگزار کرده و روی زمان برگزاری آنها برنامه‌ریزی کنیم که سالانه و یا دو سال یک بار باشد و یا یک سال جشنواره موسیقی محلی و سال بعد جشنواره موغام برگزار شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: شهروندان در دوران پساکرونا نیازهای خاصی خواهند داشت و قطعا نیاز دارند که به شادابی و نشاط اجتماعی برسند و ما تلاش خواهیم کرد که محوریت تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشاط و شادابی اجتماعی باشد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =