کد خبر : 41285
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

شرکت‌های فولادی در دام شرکت‌های صوری نیفتند

شرکت‌های فولادی در دام شرکت‌های صوری نیفتند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت‌های فولادی در دام شرکت‌های صوری نیفتند. زمانی دولت می‌تواند استرداد مالیات داشته باشد که بتواند مالیات دریافت کند.

به گزارش نگاه، محمد کلامی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در نود و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از شرکت‌های فولادی استان خواهشمند هستیم که در دام شرکت‌های صوری نیفتند. زمانی دولت می‌تواند استرداد مالیات داشته باشد که بتواند مالیات دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از پرونده‌های فولادی داریم که گرفتار این شرکت‌ها شده‌اند که در این حالت نه ما می‌توانیم کاری کنیم و نه شرکت‌ها، کاری از دستشان برمی‌آید.

جمشید برزگر؛ نایب رئیس اتاق تبریز نیز در این جلسه در رابطه با موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات شرکت‌های فولادی استان گفت: متاسفانه با وجود اینکه شرکت‌های حوزه فولادی، مالیات ارزش افزوده خود را پرداخت کرده‌اند، اما استرداد این ارزش افزوده تعیین تکلیف نشده است.

نوید نواده اباذر، رئیس انجمن فولاد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بحث ارزش افزوده در شرکت‌های فولادی به‌خصوص با افزایش تولید بسیار مهم است و حتی گاه از سود شرکت‌ها نیز بیشتر می‌شود، مشکلات این حوزه را برشمرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − نه =