کد خبر : 6282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۰۳

شاگردان حاتمی میزبان تهرانی را از سد راه برداشتند/ تبریزی‌ها همچنان روی دور تکرار!

شاگردان حاتمی میزبان تهرانی را از سد راه برداشتند/ تبریزی‌ها همچنان روی دور تکرار!

شاگردان حاتمی در پنجمین گام از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در خانه دانشگاه آزاد صاحب برتری شده و چهارمین پیروزی متوالی خود را رقم زدند. به گزارش نگاه، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه تیم شهرداری تبریز در سالن حکیمیه تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت و طی

شاگردان حاتمی در پنجمین گام از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال در خانه دانشگاه آزاد صاحب برتری شده و چهارمین پیروزی متوالی خود را رقم زدند.

به گزارش نگاه، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه تیم شهرداری تبریز در سالن حکیمیه تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت و طی آن موفق شد با یک بازی حساب شده میزبان خود را با نتیجه ۷۸ بر ۵۶ شکست دهد.

در این پیکار هر دو تیم بازی زیبا، پرهیجان و پایاپای را از خود به نمایش گذاشتند و درحالی که کوارتر نخست با برتری تیم میزبان تهرانی خاتمه یافته بود، اما از کوارتر سوم شاگردان مهران حاتمی بهتر از فرصت‌های خود سود برده و در نهایت به پیروزی دست یافتند.

شهرداری که با ترکیب اولیه امیر طاهرخانی، آرن داوُدی، روزبه ارغوان، سجاد پذیرفته و هروُ پولکو برابر تیم باسابقه پایتخت‌ صف‌آرایی کرده بود، کوارترهای این مسابقه را به ترتیب با امتیازهای (۱۹ بر ۲۰)، (۲۷ بر ۱۳)، (۱۸ بر ۱۱) و (۱۴ بر ۱۲) به‌ اتمام رسانید.

در پایان این جدال، آرن داودی گارد رأس ملی‌پوش تیم شهرداری تبریز با ۱۶ امتیاز به‌عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.

این چهارمین برد متوالی آسمان‌خراش‌های تبریزی در دور برگشت مسابقات بود و نکته جالب اینکه نماینده شهر اولین‌ها همچنان روی تکرار نتایج دور رفت خود گام برمی‌دارد.

یاران مهران حاتمی همچنین با کسب برتری در بازی امروز ۲۳ امتیازی شده و جایگاه دوم خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کردند.

طبق برنامه، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در ادامه مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه – ۳۰ آذر ماه – در تبریز پذیرای هم‌نام گرگانی خود خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود؛ تنها نماینده بسکتبال استان در لیگ برتر که با حمایت سازمان ورزش شهرداری تبریز در این رقابت‌ها شرکت کرده است، تا به اینجای مسابقات کارنامه قابل قبولی را از خود برجای گذاشته و تحت هدایت سرمربی تیم ملی شرایط خوبی را سپری می‌کند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 6 =