کد خبر : 23338
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

شاخص بورس قله ۶۰۰،۰۰۰ واحد را فتح کرد

شاخص بورس قله ۶۰۰،۰۰۰ واحد را فتح کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش و با بی‌اعتنایی به قوانین جدید وضع شده توسط سازمان بورس، به ارتفاع ۶۰۰هزار واحد صعود کرد. به گزارش نگاه،  در لحظات ابتدایی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس با ثبت رشد بیش از ۳ هزار واحدی از ارتفاع ۶۰۰ هزار واحد گذر کرد.این در حالی

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش و با بی‌اعتنایی به قوانین جدید وضع شده توسط سازمان بورس، به ارتفاع ۶۰۰هزار واحد صعود کرد.

بورس شاخص  بورس  قله  ۶۰۰،۰۰۰  واحد  را  فتح  کرد

به گزارش نگاه،  در لحظات ابتدایی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس با ثبت رشد بیش از ۳ هزار واحدی از ارتفاع ۶۰۰ هزار واحد گذر کرد.این در حالی است که تا به این لحظه بیش از ۶۷۰میلیون سهم و حق تقدم نیز به ارزشی بالغ بر ۶۸۴ میلیارد تومان در ۸۹هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین رقم خورده است.این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد ۲۳۶ میلیون ورقه به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در ۵۷هزار نوبت، شاخص فرابورس افت ناچیز ۶ واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع ۷۷۲۱ واحد قرار گرفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 5 =