کد خبر : 42745
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۵

سیستم برق رسانی ضلع بیرونی بازار تبریز ساماندهی می‌شود

سیستم برق رسانی ضلع بیرونی بازار تبریز ساماندهی می‌شود
ساماندهی سیستم برق رسانی در پروژه جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی، با حضور شهردار منطقه ۸ و مسئولان اداره برق تبریز بررسی شد.

به گزارش نگاه،  این جلسه با توجه به وضعیت نامناسب سیستم برق رسانی بازار در نمای بیرونی بازار و بلوار جمهوری برگزار شده و هماهنگی های لازم در خصوص ساماندهی سیستم برق رسانی بازار اتخاذ شد.

حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این جلسه گفت: وضع کنونی جداره های بیرونی بازارو بلوار جمهوری در شان بافت تاریخی شهر نبوده و تلاش داریم جداره سازی سنتی بلوار جمهوری را حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز به طول ۸۰۰ متر را طی ماه های آتی اجرایی کنیم.

منیری فر در ادامه گفت: نمای ظاهری بازار بسیار نامناسب بوده و هویت تاریخی این مجموعه عظیم را خدشه دار کرده است چرا که در جداره های بازار حد فاصل دارایی تا میدان نماز هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه پشت این جداره ها بزرگترین بازار آجری مسقف جهان واقع شده است یافت نمی شود که در نظر داریم عملیات جداره سازی سنتی نمای بیرونی بازار حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز طی هفته های آتی اجرائی شود.

وی افزود: متاسفانه اجرای هوایی تاسیسات شهری از جمله برق و مخابرات، سیما و منظر بافت تاریخی بازار را زیر سوال برده است و با بافت سنتی آن همخوانی ندارد که این موضوع یکی از دغدغه های فکری ما در طرح جداره سازی بلوار جمهوری بود و طی این جلسه خواستار حذف نازیبایی های ناشی از سیم کشی بازار در بلوار جمهوری اسلامی هستیم.

در این جلسه مقرر شد اداره برق تبریز طی روزهای آتی عملیات ساماندهی و حذف نازیبایی های بصری ناشی از سیستم برق رسانی بازار را اجرائی کنند تا پروژه جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی مطابق طرح های اولیه اجرایی شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سیزده =