کد خبر : 16718
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

سقوط پهپاد آمریکایی را فیلم می سازم

سقوط پهپاد آمریکایی را فیلم می سازم

حسن نجفی فیلمساز تبریزی در آیین رونمایی و اکران فیلم خود “باغ بهشت” خطاب به مسئولان حاضر جهت همکاری ساخت فیلم سینمایی در مورد پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک ، آمادگی خود را اعلام کرد. به گزارش آرمان تبریز؛ این کارگردان سینما شامگاه دیروز در آیین رونمایی و اکران فیلم داستانی خود “باغ بهشت” محصول حوزه

حسن نجفی فیلمساز تبریزی در آیین رونمایی و اکران فیلم خود “باغ بهشت” خطاب به مسئولان حاضر جهت همکاری ساخت فیلم سینمایی در مورد پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک ، آمادگی خود را اعلام کرد.


به گزارش آرمان تبریز؛ این کارگردان سینما شامگاه دیروز در آیین رونمایی و اکران فیلم داستانی خود “باغ بهشت” محصول حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در پردیس سینمایی قدس تبریز خطاب به مسئولان حاضر در سالن سینما با درخواست حمایت ، آمادگی اش را برای ساخت فیلم سینمایی در مورد ساقط کردن پهپاد آمریکایی گلوبال هاواک را اعلام کرد.
نجفی در پاسخ به منتقدان خود که در خصوص رکوردداری فیلم سینمایی “شرفناز ” اثرش در کم فروشی گفت: افتخار می کنم که فیلم من فروش نکرده ، اصلا با فیلم هایی که پر فروش هستند مشکل دارم، من “نهنگ عنبر” نمی سازم که فروش داشته باشم.
وی به طور ضمنی در جواب منتقدانش یاد آور شد: ترور اندیشه در این مملکت از زمان شهید مطهری شروع شده است و چون می خواهم با ساخت فیلم آقا مهدی مدیریت شهرداری را نقد کنم ، و بنابراین تا شنیدند علیه من شروع به نقد کردند.
کارگردان فیلم شرفناز و باغ بهشت و سریال جلال با لحنی هیجانی و آتشین در جمع منتظران اکران باغ بهشت افزود : من با مدیران نالایق جنگ دارم ، چون می خواهم با فیلم “آقا مهدی ” شهرداری و مدیریت آنرا نقد کنم ،
ناراحت هستند.
نجفی در حضور خانواده های شهداء مدافع حرم و مسئولان در سینما قدس تاکید کرد: من برای ساخت فیلم “آقا مهدی نیازمند پول شهرداری هم نیستم و اگر اراده کنم با یک حرکت ساده از بازار ۲ برابر پول شهرداری را جمع کرده و می سازم
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت : بعضی از اهالی سینما!!! نسبت به قبول ساخت فیلم ” آقا مهدی” با ۱۸ میلیارد ریال به من اعتراض کردند که چرا با این پول کم قبول ساخت کر دی؟ در حالی که تنها برای تحقیق این فیلم حداقل ۱۰ میلیارد پول لازم است ، گفتم من این فیلم را می سازم و از بابت تحقیق و فیلمنامه و کارگردانی هم هیچ پولی نمی خواهم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =