کد خبر : 39202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

تراکتور پدیده لیگ ۲۳ را معرفی خواهد کرد!

تراکتور پدیده لیگ ۲۳ را معرفی خواهد کرد!
با نگاه به عملکرد بازیکن جوان تیم تراکتور پیش بینی می‌شود در لیگ بیست وسوم شاهد ظهور پدیده جوان از ترکیب تی تی ها باشیم.

به گزارش نگاه؛ «سعید کریم آذر» بازیکن ۲۱ ساله و بومی تیم تراکتور تبریز که پله های ترقی را خیلی زود یکی پس از دیگری در رده های پایین تیم تراکتور پیمود تا سرانجام در ۱۸ سالگی به عضویت تیم بزرگسالان در بیاید.

بازیکن ملی‌پوش تبریزی که سابقه بازی در رده های نوجوانان، جوانان و امیدهای تیم ملی را دارد، در رده باشگاهی نیز زیر نظر ارطغول ساغلام، قربان بردیف و رسول خطیبی کارکرده و اکنون نیز با پیشرفت چشم گیر اخیرش خبر‌ از آینده بسیار درخشانی دارد.

این بازیکن جوان فصل گذشته که در چند بازی به صورت یار تعویضی وارد زمین شد، همواره نشان داد که علیرغم داشتن ۲۱ سال نشان از یک بازیکن پخته با تجربه دارد و با توجه به پتانسیل بالای این بازیکن و حمایت تی تی ها از بازیکنان بومی در طول ادوار گذشته، وی به شرط آنکه در مسیر حواشی فوتبالی قرار نگیرد، توانایی تبدیل شدن به یک ستاره آینده دار و حتی لژیونر شدن را دارد.

عملکرد اخیر کریم آذر جوان در اردوی ترکیه و در مقابل تیم «آلتای اسپور» نگاه پرشورها را نسبت به این بازیکن معطوف کرد و از همان دقایق ابتدایی کیفیت فوتبالی خود را مقابل تیم ترکیه ای نشان داد تا پرشورها امیدوار به حضور بازیکن آینده دار را در ترکیب این فصل تیم‌شان داشته باشند.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که پاکو خمز سرمربی سرخپوشان برای دفاع سمت چپ روی کریم آذر در فصل جاری حساب ویژه بازکرده است. کریم آذر با وجود اینکه یک وینگر سرعتی محسوب می‌شود خمز وی را در پست دفاع چپ به بازی گرفت و این بازیکن با عملکرد بی نقص‌اش ثابت کرد که توانایی بازی در این پست را دارد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 19 =