کد خبر : 1197
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۴۸

سریال نشاط‌ آور “تاجر تبریزی” به زودی روی آنتن می‌رود/ در هفتمین دوره جشنواره عمار داوری می‌کنم

سریال نشاط‌ آور “تاجر تبریزی” به زودی روی آنتن می‌رود/ در هفتمین دوره جشنواره عمار داوری می‌کنم

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: به زودی سریال ۶۰ قسمتی تاجر تبریزی به تهیه کنندگی فرزاد یحیوی با محتوای طنز اجتماعی به امید ایجاد لحظات شاد برای مردم  از شبکه سهند پخش خواهد شد. قربانعلی طاهرفر در گفت‌وگو يي اظهار داشت: به زودی سریال ۶۰ قسمتی تاجر تبریزی به تهیه کنندگی فرزاد یحیوی با محتوای طنز

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: به زودی سریال ۶۰ قسمتی تاجر تبریزی به تهیه کنندگی فرزاد یحیوی با محتوای طنز اجتماعی به امید ایجاد لحظات شاد برای مردم  از شبکه سهند پخش خواهد شد.

قربانعلی طاهرفر در گفت‌وگو يي اظهار داشت: به زودی سریال ۶۰ قسمتی تاجر تبریزی به تهیه کنندگی فرزاد یحیوی با محتوای طنز اجتماعی به امید ایجاد لحظات شاد برای مردم  از شبکه سهند پخش می‌‌شود.

وی در مورد محتوای سریال گفت: این فیلم حادثه یخ زدگی یک تاجر تبریزی و مباشر وی در قفقاز حین سفر  تجاری است که آنها بعد از ۸۰ سال دوباره زنده شده و به تبریز بازمی‌‌‌‌گردند و با تغییرات عمده چهره شهر مواجه می‌شوند.

کارگردان تبریزی که این سریال را با مشارکت نادر ساعی‌‌ور کارگردانی کرده است از بازیِ بازیگران محبوب شهرمان از جمله ناصر هاشمی،حمیده مقدس زاده، حمید مجدآبادی ،علی ضیایی و غیره خبر داد.

وی همچنین در خصوص جشنواره عمار بیان داشت: هفتمین دوره این جشنواره با حضور بنده و آقایان هوشنگ توکلی و محمدحسین نیرووند داوری می‌شود.

داور هفتمین دوره جشنواره عمار از استقبال خوب نویسندگان خبر داد و افزود: تا بحال ۲۵۰ اثر از سراسر کشور ارسال شده است که آثارشان کاملا سمت وسوی انقلابی دارد و تنها ضعف‌‌ها در شتاب زدگی نویسندگان اتفاق می‌افتد ‌که بر محتوای آثار تاثیر می‌گذارد که این هم باید جبران شود.

وی دلیل پیشرفت هر ساله آثار ارسالی را انگیزه واهداف انقلابی و ارزشی نویسندگان دانست و ابراز داشت: نویسندگان این جشنواره باید متفاوت‌‌تر عمل کنند و خلاءهای محتوایی آثارشان را به دلیل رقابت محتوایی ارتقا دهند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =