کد خبر : 42477
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور -سپاهان

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور -سپاهان
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزوحومه از سرویس دهی ناوگان این شرکت به تماشاگران بازی تراکتور - سپاهان جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خبر داد.

به گزارش نگاه، محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیمهای تراکتور -سپاهان از دیدارهای عقب افتاده هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت سرویس دهی به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران این مسابقه جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد کرد.

وی افزود: نقاط مختلفی در سطح شهر به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) در نظر گرفته شده است که شامل چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران محترم می توانند از ساعت ۱۷.۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه از طریق مبادی فوق از اتوبوسهای شرکت واحد جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام(ره) استفاده کنند.

مسابقه بین تیم های تراکتور و سپاهان ساعت ۱۹.۳۰ روز چهارشنبه  ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − پنج =