کد خبر : 39713
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

با توزیع ۱۲۰ هزار تن آسفالت محقق شد؛

افزایش سه برابری میزان توزیع آسفالت تبریز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته

افزایش سه برابری میزان توزیع آسفالت تبریز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از توزیع ۱۲۰ هزار تن آسفالت در شهر تبریز از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

به گزارش نگاه، سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونین که با حضور مدیران معاونت عمرانی و معاونین عمرانی مناطق دهگانه برگزار شد گفت:در ۵ ماه ابتدای سال جاری حدود ۱۲۰ هزار تن آسفالت ریزی در معابر انجام یافته که در مقایسه با سال قابل پیشرفت سه برابری داشته ولی با این حال برای رضایتمندی کامل شهروندان باید این میزان عملیات را تا فصل کاری مناسب آسفالت ریزی افزایش دهیم.

احمدزاده اجرای پروژه های آسفالت را یکی از محورهای کلیدی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز عنوان کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان عمران در راستای تولید و تحویل به‌موقع آسفالت به مناطق گفت: به دلیل ضرورت تسریع آسفالت‌ریزی با توجه به شرایط معابر باید تمامی مناطق تلاش کنند تا با پیگیری اهداف تعریف شده اجرای پروژه‌های آسفالت را تسریع کرده و با حفظ کیفیت و نظارت و کنترل مضاعف و مستمر محقق کنند.

وی زمان را یکی از فاکتورهای اساسی مدیریت و برنامه‌ریزی در اجرای پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: افزایش بهره وری با کاهش هزینه و افزایش کیفیت در پروژه‌های عمرانی ‌باید به عنوان یک الزام در اجرای پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر مواردی از قبیل اولویت‌های بودجه ریزی پروژه‌های عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز، بروزرسانی سامانه ساجا، تسریع در مناقصات، مطالعات و طراحی و عقد قرارداد پروژه‌ها، الزام و تاکید بر پیگیری مصوبات قبلی شورای معاونین، پیگیری احداث چاه‌های جذبی و کانال‌ها، تسریع در پروژه‌های مادر و کودک، تسریع در اجرای پروژه سالن های ورزشی، پیگیری پروژه های مقاوم سازی، تاکید بر نصب روزشمار در پروژه ها و ارتقاء کیفیت شریان های اصلی و مسیر های مواصلاتی داخل شهر تبریز و کیفیت آسفالت نیز نکاتی را مورد توجه قرار داده و مطرح کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه معاونین مناطق را به بخش مناسب‌سازی معابر سطح شهر فراخواند و بر اولویت قرار دادن اجرای پروژه‌های بهسازی محیط شهری، افزایش فضاهای عمومی، احداث سرویس های بهداشتی در مراکز اصلی و مورد نیاز شهر، توجه به ایجاد فضای ورزشی در محلات تاکید کرد.

جلسات شورای معاونین عمرانی به منظور بررسی عملکرد مناطق و هماهنگی پروژه‌های عمرانی با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین عمرانی مناطق دهگانه و سازمان های شهرداری  بصورت مستمر و به ترتیب در یکی از مناطق شهرداری تشکیل می شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =