کد خبر : 42763
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

با اجرای عملیات عمرانی به صورت شبانه توسط منطقه یک؛

سالن ورزشی ۱۵۰۰ مترمربعی میدان آذربایجان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال وارد مرحله اسکلت بندی شد

سالن ورزشی ۱۵۰۰ مترمربعی میدان آذربایجان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال وارد مرحله اسکلت بندی شد
شهردار منطقه ۱ از اجرای عملیات نصب اسکلت سالن ورزشی واقع در ضلع شمالی میدان آذربایجان به صورت شبانه خبر داد.

به گزارش نگاه، حمید شاهوردی از تداوم عملیات اجرایی سالن ورزشی واقع در میدان آذربایجان که یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث توسط این منطقه است خبر داد.

وی افزود: این سالن با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال همزمان با ۲۵ سالن دیگر ورزشی چندمنظوره با سرعت در حال احداث بوده که هم اکنون وارد مرحله اجرای عملیات نصب اسکلت فلزی شده که توسط پیمانکار مربوطه به صورت شبانه انجام می شود.

شاهوردی خاطرنشان کرد: این سالن ها که عمدتا در مناطق کم برخوردار سطح شهر در حال احداث است توسط منطقه۱ اجرا و یا تامین مالی می شود که شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم.

آغاز اجرای کفپوش در قالب طرح مرمت و بهسازی پارک شمس تبریزی

شاهوردی همچنین اعلام کرد: با توجه به احداث سالن ورزشی چند منظوره در ضلع شمال شرقی پارک شمس تبریزی و نیاز به ساماندهی و مرمت فضاهای جانبی این سالن، اکیپ های عمرانی اقدام به آغاز اجرای پروژه نصب کفپوش و مرمت و بهسازی این پارک در محدوده سالن مذکور کردند.

وی گفت: بر همین اساس، عملیات اجرایی کفپوش هم اکنون توسط پیمانکار مربوطه آغاز و محیط اطراف سالن ورزشی نیز ساماندهی، مرمت و بهسازی می شود که می تواند جلوه زیبایی به این محیط ببخشد.

حمید شاهوردی افزود: این معاونت همچنین به صورت همزمان در حال نظارت کامل و دقیق بر احداث ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره در سطح شهر تبریز است که توسط منطقه یک در حال احداث یا تامین مالی است که شاهد پیشرفت قابل توجهی در این پروژه ها هستیم.

نصب ۲۵۰ عدد تجهیزات ترافیکی در محدوده میدان ولی امر تا پل کابلی، خیابان قانون ومسیر پل شهید حمید باکری

شاهوردی اعلام کرد: این معاونت به منظور ایجاد بسترهای مناسب با هدف ایمن سازی محدوده های ترافیکی و پرتردد سطح منطقه با نظر کارشناسان این حوزه اقدام به اجرای طرح نصب تجهیزات ترافیکی کرده که به ترتیب اولویت و حساسیت های ترافیکی سریعا اقدام می شود.

وی گفت: بر همین اساس پس از بررسی های انجام یافته توسط کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک برخی محدوده های پرتردد که نیاز به اجرای طرح ایمن سازی داشتند در دستور کار قرار گرفت و اقدامات اجرایی به صورت شبانه عملیاتی شد.

شاهوردی افزود: مسیرهای میدن ولی امر تا پل کابلی، خیابان قانون، مسیر پل سه سطح شهید حمید باکری تا زیرپل کابلی با نصب ۲۵۰ عدد تجهیزات ترافیکی شامل سیلندر، سرجزیره ها و رنگ آمیزی محدوده های مشخص شده از جمله اقداماتی است که توسط اکیپ های ترافیکی منطقه انجام شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 12 =