کد خبر : 11248
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۴۳

توشاک امشب به تبریز برمی‌گردد

توشاک امشب به تبریز برمی‌گردد

سرمربی ولزی تیم فوتبال تراکتورسازی امشب به تبریز برمی‌گردد. به گزارش آوای سهند، تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی که بعد از بازی با ماشین‌سازی به دلیل وقفه در مسابقات لیگ برتر با نظر کادر فنی این تیم به مدت ۴ روز تعطیل اعلام شده بود، از فردا ازسر گرفته می‌شود. در این راستا، جان توشاک، سرمربی ولزی سرخ‌پوشان که برای

سرمربی ولزی تیم فوتبال تراکتورسازی امشب به تبریز برمی‌گردد.
جان توشاک

به گزارش آوای سهند، تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی که بعد از بازی با ماشین‌سازی به دلیل وقفه در مسابقات لیگ برتر با نظر کادر فنی این تیم به مدت ۴ روز تعطیل اعلام شده بود، از فردا ازسر گرفته می‌شود.

در این راستا، جان توشاک، سرمربی ولزی سرخ‌پوشان که برای گذراندن تعطیلات راهی کشور خود شده بود، امشب به تبریز بازمی‌گردد تا در شروع تمرینات این تیم، کار شاگردانش را زیرنظر بگیرد.

دور جدید تمرینات تیم تراکتورسازی درحالی آغاز می‌شود که سه بازیکن این تیم با اسامی مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در اردوی تیم ملی به سر می‌برند و در این تمرینات غائب خواهند بود.

تراکتورسازان خود را برای دیدار با صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده خواهند کرد که این بازی روز ۲۲ یا ۲۳ شهریور ماه به میزبانی تیم آبادانی برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =