کد خبر : 40769
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

احداث سومین تقاطع غیرهمسطح در مسیر اتوبان ولایت توسط منطقه ۵

احداث سومین تقاطع غیرهمسطح در مسیر اتوبان ولایت توسط منطقه ۵
عملیات عمرانی احداث روگذر شهید حیدری به عنوان سومین تقاطع غیرهمسطح مسیر اتوبان ولایت توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شده است.

به گزارش نگاه، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۵ در بازدید از روند عملیات عمرانی اتوبان ولایت و تقاطع شهید حیدری گفت: پس از بهره برداری از پل های روگذر ولایت و ولیعصر(عج)، سومین تقاطع غیرهمسطح مسیر اتوبان ولایت با عنوان روگذر شهید حیدری مقابل مجتمع باران واقع در انتهای کوی نصر احداث می شود.

وی با اشاره به مشخصات این تقاطع غیرهمسطح تصریح کرد: پل شهید حیدری به طول ۲۲۵ متر و عرض ۲۴ متر با ۸ پایه و دو کوله در ابتدا و انتهای پل احداث می شود که که ارتفاع بلندترین پایه پل ۱۶ متر خواهد بود.

شهردار منطقه ۵ در ادامه یادآور شد: پروژه اتوبان ولایت به طول ۸ کیلومتر به عنوان یکی از حیاتی ترین معابر شرق تبریز، اتوبان پاسداران را به جاده تبریز اهر وصل می‌کند.

پورخردمند اظهار داشت: این اتوبان با سه باند رفت و سه باند برگشت و پنج تقاطع همسطح و غیر همسطح از بزرگترین پروژه های شهری تبریز به شمار می رود که جهت تخلیه شهرک های واقع در بخش جنوبی مسیر از جمله شهرک های باغمیشه، نصر، مصلی، طلاییه، کرکج و اکباتان استفاده خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه فاز اول اتوبان ولایت از بلوار استاندار شروع و به شهرک نصر منتهی می گردد یادآور شد: تقاطع با اتوبان پاسداران در سال ۱۳۹۸ و تقاطع غیر همسطح دو کمال اسفند سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + سیزده =