کد خبر : 32320
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

یک قدم به شفافیت نزدیک شدیم

یک قدم به شفافیت نزدیک شدیم

عضو کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای تبریز در آئین رونمایی از سامانه شفافیت شهرداری تبریز، گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر، به جد پیگیر اجرای یک سامانه برای شفاف سازی امور شهرداری بودیم که با همکاری سازمان فاوای شهرداری یک قدم به شفافیت نزدیک تر شدیم.

به گزارش نگاه، روح الله دهقان نژاد در صحن علنی شورای اسلامی تبریز و آئین رونمایی از فاز نخست “سامانه شفافیت” این کلانشهر، با اشاره به اینکه بحث شفاف سازی از دوره پنجم شورا مطرح شده بود، گفت: اولین قدم به سمت شفافیت در شورای پنجم گذاشته شده بود اما پورتالی بود که اطلاعات دستی وارد می شد و کمی جای کار داشت.
وی افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهر، به جد پیگیر اجرای یک سامانه برای شفاف سازی امور شهرداری بودیم که با همکاری سازمان فاوای شهرداری یک قدم به شفافیت نزدیک تر شدیم.
عضو کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای شهر تبریز ادامه داد:  سامانه شفافیت، اقدامی ماندگار و تاثیرگذار در حوزه شفاف سازی امور است.

اطلاعات حوزه شهرسازی تکمیل شود! 
این گزارش می افزاید، در این آئین، فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز با بررسی آنلاین این سامانه در صحن علنی، ضمن ابراز خوشحالی از راه اندازی سامانه، گفت: در بررسی سایت شاهد کم و کاستی در اطلاعات حوزه شهرسازی و قرارداد پروژه ها شدم، انشالله به زودی تکمیل شود و اطلاعات کامل در دسترس عموم قرار گیرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − ده =